mijn iphone 4 word niet meer herkent in pc en itunes?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, wie kan mij helpen. mijn goedwerkende iphone 4 word niet meer herkent in pc en itunes, heeft het altijd goed gedaan, ook bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone 4 word niet meer herkent in pc en itunes??
hallo allemaal, wie kan mij helpen. mijn goedwerkende iphone 4 word niet meer herkent in pc en itunes, heeft het altijd goed gedaan, ook bij het laden laat hij niet meer zien dat hij laat, wat hij wel doet, wie helpt?
gr. willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan aan de software liggen, maar ook aan de usb-poort. probeer eens op een andere usb-poort of pc aan te sluiten? Toont hij dat hij laadt als je hem laadt via het stopcontact?
|
|
|||
|
|||
Doe eens een reset van de System Management Controller (SMC).
Intel-Macs: de System Management Controller (SMC) opnieuw instellen |
|
|||
|
|||
Heb je meerdere programma's waarmee je iphone verbind?
zoja verwijder deze, heeft bij mij geholpen |
|
|||
|
|||
Je post dat de iPhone niet meer word herkend op je pc/iTunes.
Doet ie het wel nog gewoon, maar laad ie dus niet meer op? In dat geval zou je dockconnector defect kunnen zijn.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes herkent mijn iphone niet meer | bosje62 | iTunes | 5 | 22-10-12 12:11 |
itunes herkent mijn iphone niet meer | Vlerkstar | iTunes | 1 | 22-08-12 01:40 |
Windows: Itunes herkent mijn Iphone niet meer | SuzanneYana | iTunes | 0 | 23-01-12 02:24 |
iphone word niet herkent in itunes ! | scorpion0511 | iPhone Apps | 3 | 29-11-10 20:50 |
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer | 00melo00 | Jailbreak | 0 | 31-03-10 08:39 |
|
|