iPhone 5 gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee mensen, Ik heb gister mijn iphone gejailbreakt, maar hij laadde vanochtend niet meer op. Ik heb hem vervolgens in DFU modes gezet om alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 gaat niet meer aan
Hee mensen,
Ik heb gister mijn iphone gejailbreakt, maar hij laadde vanochtend niet meer op. Ik heb hem vervolgens in DFU modes gezet om alles opnieuw op te zetten, alleen hij geeft telkens een foutcode 1611. Nu gaat mijn iPhone niet meer aan en blijft vastzitten in herstelmodus. Hoe los ik dit op? Staat de jailbreak er nu nog op, want anders kan ik ff langs me provdier gaan. alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk eerst eens in het host-bestand op je windows pc (C:\Windows\System32\drivers\etc) of daar dingen instaan onder:
# localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost zoja, verwijder deze dan en probeer nog eens te herstellen via itunes (dfu mode of niet, maakt niet uit). En voor het probleem dat je iphone vastzit in herstelmodus, via 'tinyumbrella' kun je je iphone uit de herstelmodus halen (via 'exit recovery' of 'fix recovery' in het hoofdscherm van het programma) |
|
|||
|
|||
Even via Google kwam ik wederom op een topic op dit forum terecht
Topic => http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...unes-help.html Staat oa dit: Citaat:
Succes!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
iPhone 4S gaat niet meer aan | Larst | iPhone algemeen | 3 | 15-09-12 15:08 |
iphone 4 gaat niet meer aan | Fulmaster | iPhone algemeen | 2 | 11-10-11 18:01 |
iphone gaat niet meer aan | liefsveerle | Archief | 1 | 08-02-10 18:03 |
iPhone gaat niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 2 | 16-08-09 11:11 |
|
|