App blijft hangen op "wachten" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee mensen, Ik heb eindelijk de iphone 5 gekocht. Ik de back-up van mijn iphone 4 op de iphone 5 gezet maar nu stuit ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App blijft hangen op "wachten"
Hee mensen,
Ik heb eindelijk de iphone 5 gekocht. Ik de back-up van mijn iphone 4 op de iphone 5 gezet maar nu stuit ik op een probleem. Zodra ik een app wil instaleren blijft hij gewoon hangen op "wachten" dit blijft hij doen. Het enige wat lijkt te werken is de iphone rebooten. Is dit probleem bekend of kan ik er iets aan doen ? Groetjes Nick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft hangen op het "oplaad" scherm | iWiefring | iPhone algemeen | 8 | 19-03-12 17:27 |
App blijft "hangen" op LADEN | wrvk82 | iPhone Apps | 17 | 04-03-12 12:21 |
iPhone: 3G blijft hangen op apple logo met "bezig-rondje" | arierammelaar | Jailbreak | 1 | 24-09-11 14:35 |
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" | whazzzup | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-06-10 23:24 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
|
|