//

App blijft "hangen" op LADEN

App blijft "hangen" op LADEN discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met het installeren van sommige apps en dan met name de updates. Zowel op mijn iPad1(OS5.01) als mijn iPhone4(OS5.01) blijft de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-11, 10:53
wrvk82 wrvk82 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Exclamation App blijft "hangen" op LADEN

Ik heb een probleem met het installeren van sommige apps en dan met name de updates.

Zowel op mijn iPad1(OS5.01) als mijn iPhone4(OS5.01) blijft de app hangen op de status: Laden. Het voortgangsbalkje blijft op ongeveer 50% hangen en als ik dan op de app klik (één keer), dan begint het proces opnieuw.

Wat ik al heb geprobeerd:
  1. Via iTunes de app te installeren op mijn iPhone, dit werkt gewoon, maar dan moet ik alsnog de update installeren en die blijft dus hangen. Ik heb nog één andere app gevonden waar ik dit probleem ook mee heb.
  2. Een reboot van mijn iPhone/iPad en nog een keer proberen te installeren. Lukt niet. (ook de combinatie menuknop + powerknop)
  3. App verwijderen en nog een keer downloaden vanuit de AppStore, werkt, maar wederom de update niet.
Ik kan geen andere opties bedenken, kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-11, 12:19
ariepaul's schermafbeelding
ariepaul ariepaul is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

helaas heb ik hetzelfde probleem. Er staan meer en meer updates in de rij en ook nieuwe apps kan ik niet plaatsen. Wie weet er een oplossing?
  #3  
Oud 18-12-11, 14:08
wrvk82 wrvk82 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ariepaul Bekijk bericht
helaas heb ik hetzelfde probleem. Er staan meer en meer updates in de rij en ook nieuwe apps kan ik niet plaatsen. Wie weet er een oplossing?
Hi,

Het probleem heeft zich bij mij uit zichzelf opgelost. Het lijkt niet aan jou account en/of device te liggen, maar aan een storing bij Apple.

Ik heb er ongeveer een week last van gehad.

Nu geen problemen meer...

Succes.
  #4  
Oud 18-12-11, 21:14
ariepaul's schermafbeelding
ariepaul ariepaul is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard thanks

Nou bedankt,
ik wacht het dan maar even af, want wat ik ook doe, niets werkt :-(.
Geduld is een schone zaak

Bedankt!
  #5  
Oud 21-12-11, 02:25
Pionus Pionus is offline
• iOS 5.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 17
Standaard

Ik heb er ook last van. Al de hele avond staat hij het spel kuifje te laden tot de helft en springt dan weer terug naar het begin. Nog twee anderen apps staan al die tijd in de wacht. Apple zal het wel gauw oplossen (hoop ik)
  #6  
Oud 21-12-11, 17:56
ylloy68 ylloy68 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Angry

Bij mij is hij ook al vanaf gisteravond bezxig om het spel kuifje binnen te halen zowel op de laptop als de iphone en de ipad.
Alle update doet hij ook maar een beetje en dan stopt hij weer.
  #7  
Oud 21-12-11, 18:29
Bianciny Bianciny is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook hetzelfde.
Er kan geen update of nieuwe app via iTunes op mijn pc/windows gedownload worden. Denk je dat hij bijna klaar is en er opstaat. Begint ie weer opnieuw. Iemand een idee hoe dat kan en nog belangrijker: wat de oplossing is voor dit probleem??
  #8  
Oud 21-12-11, 18:35
nfsgamer nfsgamer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik heb hier in het verleden ook last van gehad. Ik heb het toen opgelost door mijn Apple ID uit te loggen en weer opnieuw in te loggen. Dit doe je via Instellingen -> Store. Nadat ik een keer opnieuw had ingelogd was het probleem opgelost .
  #9  
Oud 21-12-11, 20:24
ylloy68 ylloy68 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor je reactie heb het geprobeerd maar wil maar niet lukken.
Probleem blijft hetzelfde error 8008.
Op mijn iphone en ipad geeft hij de boodschap dient op Wi-Fi aangesloten te worden te grote app( 20 mb) maar zit gewoon op Wi-Fi.
  #10  
Oud 21-12-11, 20:29
Bianciny Bianciny is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

Bij mij werkt het ook allemaal niet. Afmelden, aanmelden. Stekkers er vd router in en uit. Pc opnieuw opstarten. Niks helpt. Hopelijk is t inderdaad een storing bij Apple.
  #11  
Oud 23-12-11, 23:15
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

ik heb dit probleem al 2 weken denk ik, zijn er maar zo weinig die dit hebben? Alle updates blijven hangen, is er geen oplossing ?
__________________
iPad Pro 32gb, iPhone 6s 64gb, iPhone 6 64gb, Macbook Retina 2016
  #12  
Oud 24-12-11, 21:36
Femo Femo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb het alleen bij de apps groter dan 20 mb. Ook niet met pc te downloaden. Hopelijk is het snel opgelost.
  #13  
Oud 27-12-11, 02:08
Pionus Pionus is offline
• iOS 5.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 17
Standaard

De lol gaat er gauw vanaf zo!
  #14  
Oud 27-12-11, 12:54
Mauze Mauze is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 9
Standaard

Hier hetzelfde verhaal al een aantal dagen, schiet niet op dit!! heeft er al iemand contact gehad met Apple over dit probleem (error=8008)??
  #15  
Oud 27-12-11, 12:57
Bianciny Bianciny is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik HAD het dus ook. Ik heb de hele verbinding met mijn router verbroken. Dat staat volgens mij bij "Netwerk". Daar moet je naam van je router staan en dan met je rechter muisknop verbreken kiezen. Vervolgens alles stekkers eruit getrokken van router en modem. Pc/laptop uit. Stekkers er weer allemaal in en pc/laptop weer aan en hij doet het gewoon weer.
  #16  
Oud 27-12-11, 13:13
Mauze Mauze is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bianciny Bekijk bericht
Ik HAD het dus ook. Ik heb de hele verbinding met mijn router verbroken. Dat staat volgens mij bij "Netwerk". Daar moet je naam van je router staan en dan met je rechter muisknop verbreken kiezen. Vervolgens alles stekkers eruit getrokken van router en modem. Pc/laptop uit. Stekkers er weer allemaal in en pc/laptop weer aan en hij doet het gewoon weer.
ik heb al van alles geprobeerd, router naar fabrieksinstellingen, Mac OS X herinstall, iTunes herinstall, niets help, begrijp uit meerdere topics dat het probleem bij Apple ligt en vanzelf weer oplost, hopelijk is dat het issue, ik ben het wel een beetje zat, ben al 3 dagen bezig met een update binnen halen van Tweetings en Twitter voor iOS.... Beetje jammer dat Apple niets zegt over enig onderhoud iod aan de servers....
  #17  
Oud 28-12-11, 22:37
webcowgirl webcowgirl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Zit je wel op hetzelfde Wi-Fi netwerk?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aeh Bekijk bericht
ik heb dit probleem al 2 weken denk ik, zijn er maar zo weinig die dit hebben? Alle updates blijven hangen, is er geen oplossing ?
Hier leek dit probleem ook te bestaan, maar zojuist m'n iPhone 4S EN m'n MacBook Air op hetzelfde Wi-Fi netwerk gezet, en nu zijn de apps wel aan het laden. Misschien helpt dit iemand anders ook?
  #18  
Oud 04-03-12, 12:21
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Standaard

Ook ik heb het probleem. Ik denk dat het om de app van KPN gaat.
Sinds gisteravond is hij constant aan het updaten is.
Hij reageert nergens op.
Volgens bovenstaande reakties lukt het niet om dit op te lossen.
Er moet toch iemand zijn die de pads en de iPhone van haver tot gort kent?
Reageren

Labels
app store, itunes, laden, probleem.



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G blijft hangen op apple logo met "bezig-rondje" arierammelaar Jailbreak 1 24-09-11 14:35
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" whazzzup Jailbreak apps en thema's 2 23-06-10 23:24
Applicatie blijft na update hangen in " pauze" Blauwkapje Archief 3 12-12-09 11:49
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken wunhan Archief 1 08-12-09 10:18
iPhone: Quickpwn blijft hangen op "Waiting for iPhone..." zidane1500 Jailbreak 6 06-06-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.