App die op willekeurige momenten een signaal geeft discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kent iemand een app die op random bepaalde momenten een signaal geeft. Idee is om op die momenten te noteren waar ik mee bezig ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App die op willekeurige momenten een signaal geeft
Kent iemand een app die op random bepaalde momenten een signaal geeft. Idee is om op die momenten te noteren waar ik mee bezig ben (als dat in dezelfde app kan is het helemaal mooi, maar niet noodzakelijk).
Jan-Willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Timer functie? Zit standaard op iOS 5 icm herinneringen. Ken anders zo geen app
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gevonden
Ik heb een app gevonden die je op onregelmatige tijden een signaal kunt laten geven: Party Game Time <http://itunes.apple.com/nl/app/party-game-timer/id325691221?mt=8>
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: Twitter app die pushnotificaties geeft bij tweets en hashtags | MarthaStewart | iPhone Apps | 0 | 12-12-11 19:16 |
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? | iMasteri | iPhone Apps | 0 | 04-07-11 16:10 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet | Shorty007 | Archief | 3 | 10-09-09 12:15 |
|
|