updaten app lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik en 2 vrienden delen elkaars itunes account zodat we niet alle 3 hetzelfde moeten spel kopen om het samen te spelen. nu zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updaten app lukt niet
hallo, ik en 2 vrienden delen elkaars itunes account zodat we niet alle 3 hetzelfde moeten spel kopen om het samen te spelen.
nu zijn er een paar updates van de apps die niet met mijn account zijn aangekocht en als ik ze wil updaten vraagt hij steeds mijn wachtwoord i.p.v. het van mijn vriend. als ik mijn wachtwoord dan intyp dan krijg ik de melding dat ik de app moet kopen. ik heb al geprobeerd in te loggen met zijn account en dan via icloud>aankopen bij de app op update te duwen maar dat helpt niet. ik heb geen zin de app te verwijderen en opnieuw te installeren want dan ben ik al mijn speldata kwijt. dit is al de 2de keer dat ik dit aan de hand heb telkens op het moment dat ik een jailbreak op men ipod heb iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
account, applicatie, itunes, update, updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: App updaten lukt niet | Carlos02 | iTunes | 4 | 02-10-10 20:14 |
updaten 3GS lukt niet | vanrumst | iPhone algemeen | 1 | 18-07-10 14:08 |
Windows: Updaten lukt niet | marcellie | iTunes | 11 | 24-06-10 15:01 |
iPhone 1e gen.: Updaten lukt niet | Giel12 | Unlock | 1 | 02-04-10 01:54 |
updaten naar 3.1.2 lukt niet! | mrgoolie | Archief | 1 | 21-10-09 12:23 |
|
|