safari kan bestand niet downlouden (mediafire) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem. wil een bestand downloude, een mediafire bestand. maar er staan safari kan dit bestand niet downlouden. in het verleden kon dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
safari kan bestand niet downlouden (mediafire)
ik heb een probleem.
wil een bestand downloude, een mediafire bestand. maar er staan safari kan dit bestand niet downlouden. in het verleden kon dit wel. wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met Mobile Safari op een iPad kan je geen bestanden downloaden.
|
|
||||
|
||||
Om wat voor een bestand gaat het eigenlijk? Ik kan hier nog gewoon bestanden downloaden via Mediafire in Safari.
Zou het kunnen dat de app die bij het bestandsformaat hoort niet meer geinstalleerd is op je iPhone? |
|
|||
|
|||
het is op de ipad, in het verleden mon ik wel mediafire bestande downloude.
ineens niet meer. gaat om een hack file, die bestande, kon ik normaal wel downlouden. nu ineens dus niet meer. |
|
||||
|
||||
Wat is een hack file?
|
||||
|
||||
Ebook bestanden, office documenten kan wel worden gedownload via Safari.
Ik weet niet wat een hack file is, maar als jij in het verleden je iPad gejailbreakt had was dat misschien de reden waarom dat wel kon en nu niet omdat je hem geupdate hebt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan bestand niet downloaden | Nicole aan Schie | iPad algemeen | 2 | 06-04-12 10:05 |
"Safari kan dit bestand niet downloaden" | SMULDFR | iPad algemeen | 2 | 07-01-12 23:24 |
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. | yasinsta | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-03-11 13:59 |
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is | Ewoud33 | Jailbreak | 11 | 20-12-10 22:26 |
Safari kan bestand niet downloaden? | gino69 | iPhone algemeen | 1 | 11-02-08 11:48 |
|
|