Bibliotheek gedeeld en privé? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Betreft een Windows 7 laptop. Ik en mijn vrouw hebben beide een eigen iPhone en elk een eigen gebruikers profiel binnen Windows. Binnen iTunes hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bibliotheek gedeeld en privé?
Betreft een Windows 7 laptop.
Ik en mijn vrouw hebben beide een eigen iPhone en elk een eigen gebruikers profiel binnen Windows. Binnen iTunes hebben we ieder een eigen bibliotheek. Nu komt het voor dat we muziek en apps dubbel op de laptop hebben omdat ieder een eigen bibliotheek heeft. Is het mogelijk om 1 bibliotheek te delen (bijv. in Public folder) en daarnaast 1 persoonlijke bibliotheek aan te houden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier ongeveer dezelfde situatie.
We hebben het opgelost door per profiel de muziek en apps te selecteren die we willen. Daarbij is bijv. de optie 'Nieuwe apps automatisch toevoegen' uitgevinkt om te voorkomen dat apps ongewild meekomen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Waar staat titel "gedeeld" in iTunes? | LaLena | iTunes | 3 | 16-01-11 15:01 |
Prive en zakelijk splitsen | Miszthi | iTunes | 6 | 26-02-09 14:30 |
Prive afspraken op iPhone | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 4 | 18-02-09 13:59 |
prive knopje iphone | edddje | iTunes | 0 | 08-12-08 15:43 |
Prive bellen uitschakelen | bjade | iPhone algemeen | 6 | 30-11-08 13:45 |
|
|