//

Waar staat titel "gedeeld" in iTunes?

Waar staat titel "gedeeld" in iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb, sinds mijn windows desktop vorige week is overleden, een MacBook. Ik heb me laten uitleggen dat ik, door gebruik te maken van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-10, 21:18
LaLena's schermafbeelding
LaLena LaLena is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Mooiste stad van Nederland tussen strand en Amsterdam
Berichten: 12
Question Waar staat titel "gedeeld" in iTunes?

Ik heb, sinds mijn windows desktop vorige week is overleden, een MacBook. Ik heb me laten uitleggen dat ik, door gebruik te maken van de optie "thuisdeling" in iTunes, de inhoud van mijn iTunes account in mijn Mac kon krijgen. Alles lukte, de computer is gemachtigd en vervolgens zou er een titeltje "gedeeld" zichtbaar moeten zijn met daaronder "bibliotheek van ...en dan mijn naam.

Ik kan echter nergens het kopje "gedeeld" vinden. Zodra de thuisdeling is goedgekeurd verdwijnt de titel thuisdeling. In de werkbalk herkent hij onder "voorkeuren" wel mijn persoonlijke bibliotheek maar verder kan ik daar dan weer niks mee.

Iemand een goed idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 20:58
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem (tussen mijn windows xp desktop en windows 7 laptop).
Iemand een idee??

Ik zit zelf aan een firewall probleem te denken (iTunes 9: problemen met thuisdeling oplossen) maar ik heb geen idee hoe dit op te lossen....

Hulp gewenst!
  #3  
Oud 16-01-11, 13:43
rogertje rogertje is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Boxmeer
Berichten: 21
Standaard

Even een bump...ik heb ook dit probleem, is er mss iemand die al een oplossing heeft gevonden?

Thanx!
  #4  
Oud 16-01-11, 14:01
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Thuisdeling is ervoor bedoeld muziek af te kunnen spelen (!) van een andere computer waarvan deze zich op hetzelfde Wi-Fi netwerk bevindt. Maar je kunt de muziek van deze niet op je eigen computer zetten, en ten tweede met thuisdeling moet de computer waarvan de muziek zich erop bevindt wel aanstaan!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
OS 3.0 "vergeet" waar je bent gebleven in je audiobook SuperJay iPhone algemeen 0 23-06-09 09:21
Waar is draadje "PdaNet betalen-lees hier hoe te omzeilen"? Frenzie Archief 2 26-11-08 19:16
Titel+Artist krijg in "Standby" scherm (ervaren gebruiker gevraagd) wb1987 iPhone algemeen 31 06-06-08 14:11
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.