foto's naar iphone sturen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi kan ik foto's van mijn laptop op de iphone zetten en hoe moet ik dat doen>> duske...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's naar iphone sturen
hoi
kan ik foto's van mijn laptop op de iphone zetten en hoe moet ik dat doen>> duske |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dit kan je doen.
Hoe je dit kan doen: Via iTunes. |
|
||||
|
||||
Wat dacht je van iCloud ? Foto's die je op je pc in de uploadmap stopt verschijnen vervolgens automatisch op al je iDevices zodra je met Wi-Fi verbinding hebt!
|
|||
|
|||
Met behulp van Dropbox kun je je foto's uploaden naar welke bestemmning dan ook in Android of Windows omgeving.
Vanuit Android of Windows kun je ook je foto's uploaden naar je Iphone mappen. Werk erg eenvoudig en bevalt mij beter dan iCloud. Bovendien kun je met anderen via een weblink je foto's delen.
|
|||
|
|||
Je kan dit via de app photosync ook doen, is wel draadloos, je moet gewoon een adres die in de app staat invoeren op je laptop en zo kan je je foto's overzetten, geene itunes nodig, veel beter.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apotheosis, ik heb die app gedownloud photesync, maar welk adres moet ik en mijn pc zetten, dat is mij niet duidelijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tis echt poepsimpel ze . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Downloads - www.photosync-app.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet | Jugglerwim | Muziek, foto & video | 2 | 12-05-12 19:49 |
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen | jeef112 | Muziek, foto & video | 0 | 13-02-11 23:26 |
Foto: Foto"s naar MobileMe sturen | peettomaat | Muziek, foto & video | 0 | 19-09-10 09:02 |
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 15:58 |
|
|