MP3 op de iPhone zetten zonder iTunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een programma gedownload waarmee ik YouTube filmpjes kan downloaden. Ik heb wat muziek gedownload en wil het graag op me iPhone zetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MP3 op de iPhone zetten zonder iTunes
Hallo,
Ik heb een programma gedownload waarmee ik YouTube filmpjes kan downloaden. Ik heb wat muziek gedownload en wil het graag op me iPhone zetten. Hoe doe ik dit Zonder iTunes te gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
niet, want itunes convert ze, je zult itunes moeten gebruiken met synchro en zo in je iphone zetten, voor ringtones gaat dit wel via winscp in windows en openssh op iphone
|
||||
|
||||
Je zou ze met GoodReader over kunnen halen, maar dan kun je ze alleen in die App afspelen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik clipextractor voor youtube te rippen . Dan sleep ik die songs gewoon in mijn itunes map en sync ik en tis oke. |
|
|||
|
|||
Ik ben beginner, dus waarschijnlijk is dit een stomme vraag, maar ik word er helemaal gek van. Het lukt me niet om in iTunes muziek te slepen van de bibliotheek naar mijn eigen iPhone, terwijl dit voorheen wel gewoon lukte. Ben ik verplicht om de muziek elke keer te synchroniseren? ik ben nl. bang om mijn muziek op de iPhone dan kwijt te raken, ik had 'm uitgezet omdat ik mijn Podcasts op die manier kwijt raakte. Hopelijk heeft iemand een goed antwoord voor me? Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie, maar waarom krijg ik dan de waarschuwing: "alle bestaande nummers en afspeellijsten op de iPhone worden vervangen door de nummers en afspeellijsten uit de iTunes bilbiotheek"?
Op mijn iPhone staan zeker 50 nummers en in mijn bibliotheek 6, snapt u mijn vraag? Straks hou ik alleen die 6 nummers uit de bibliotheek over.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op mijn i-pod staan 14000 nummers en die heb ik heus niet allemaal tegelijk gesynced hoor. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, zo kwam ik weer op andere zaken (bibliotheek kwijt door wijziging pc), ook weer opgezocht en nu is het opgelost.
Weer wat geleerd!\ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo
Is het mogelijk om via een connectie kit en een sd kaart waar mp3tjes opstaan, af te spelen op mijn ipad???? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: mp3 op iphone zetten zonder itunes | boomer21 | Muziek, foto & video | 5 | 29-06-11 08:35 |
Muziek: muziek zetten zonder itunes | Fashionista | Muziek, foto & video | 8 | 12-06-11 04:47 |
Windows: Albumillustraties in mp3-tag zetten | Pulle68 | iTunes | 6 | 19-12-10 18:06 |
Windows: Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen | bobbagatez | iTunes | 2 | 11-12-10 14:13 |
MP3 op iPhone zetten werkt soms niet | Island | iPhone algemeen | 0 | 28-07-09 02:31 |
|
|