Probleem met iTunes! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben sinds een paar dagen in bezit van een Iphone. Ik heb nog geen eigen computer dus als ik liedjes van itunes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met iTunes!
hallo, ik ben sinds een paar dagen in bezit van een Iphone.
Ik heb nog geen eigen computer dus als ik liedjes van itunes op mijn iphone zet komen er ook liedjes van mijn zus en ouders bij, kan ik ervoor zorgen dat niet alle liedjes van itunes erop komen staat? help mij!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je toch instellen in iTunes? Maak anders een eigen iTunes account aan.
|
|
|||
|
|||
Je kan als je muziek gaat synchroniseren met je iPhone kiezen voor: de gehele bibliotheek, of voor geselecteerde afspeellijsten, artiesten, albums. Ik zou dit dan doen, als ik jou was.
Succes! |
|
|||
|
|||
Tis altijd het beste je een eigen laptop/pc en eigen account heb, dan doet ge zelf wat ge wil, geen vodderij .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Probleem met iTunes | DPM89 | iTunes | 0 | 02-02-10 21:34 |
Probleem met Itunes | Thom Ummels | iTunes | 0 | 07-12-09 16:03 |
|
|