//

Foto's van connection kit op Ipad1 naar PC overzetten lukt niet

Foto's van connection kit op Ipad1 naar PC overzetten lukt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb via een connection kit (van wowdeal) foto's op mijn ipad1 gezet. Nu kan ik de foto's die daar op staan nergens meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-13, 17:10
Tamaico Tamaico is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Exclamation Foto's van connection kit op Ipad1 naar PC overzetten lukt niet

Hallo,

Ik heb via een connection kit (van wowdeal) foto's op mijn ipad1 gezet.
Nu kan ik de foto's die daar op staan nergens meer vinden op mijn laptop of camera dus wil ik ze van de ipad naar mijn laptop sturen.
Dit lukt me dus niet.
Ik heb via de originele kabel een connectie gemaakt van Ipad naar Laptop en de foto's geimporteerd.
Echter, het desbetreffende album kopieert niet mee.
Ook heb ik via "computer" al op de Ipad tussen de foto's gezocht maar daar staan ze ook niet bij.
Daarna heb ik de connection kit nog eens aangesloten maar ook zonder succes.
Nou is mijn optie nog om de 300 foto's te mailen, maar er moet toch een makkelijkere manier zijn?
Via fotostream wilt ook niet echt lukken, maar misschien omdat ik niet weet hoe het moet..

Please help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipad 1, picture



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera Connection Kit - Van ipad naar usb Tommilio iPad accessoires en onderdelen 18 07-11-13 00:04
Film van iphone naar pc overzetten lukt niet akkerstad iPhone algemeen 3 16-05-12 14:22
ipad1 connection kit veerle14 iPad algemeen 0 18-10-11 08:36
Inlezen vanaf NikonD90 met connection kit lukt niet (meer) A3jaan iPad accessoires en onderdelen 0 13-06-11 16:39
Foto's verwerken met Camera Connection Kit harrys iPad accessoires en onderdelen 21 01-04-11 01:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.