Camera Connection Kit - Van ipad naar usb discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort ga ik op vakantie en wil ik volop gebruik gaan maken van mijn Camera Connection Kit (CCK). Er zijn een aantal dingen die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera Connection Kit - Van ipad naar usb
Binnenkort ga ik op vakantie en wil ik volop gebruik gaan maken van mijn Camera Connection Kit (CCK). Er zijn een aantal dingen die ik wil doen:
- films kijken vanaf usb/wireless storage app (waarbij ik ze niet eerst hoef over te zetten naar de ipad) - foto's overzetten van sd kaartjes naar ipad om daar ze te bekijken (liever niet overzetten naar de ipad kan wel) - foto's overzetten van de ipad naar usb/wireless storage app Vooral het laatste vraag ik mij af of dit mogelijk is of niet en hoe dat werkt. Heeft iemand hier een goede tutorial voor, is jailbreaken verplicht dan ja/nee. Het liefst wil ik gewoon een soort windows explorer hebben wat handig werkt, maar zoiets verwacht ik niet dat beschikbaar is Het zo min mogelijk hoeven over te zetten naar de ipad is natuurlijk om zoveel mogelijk ruimte daar over te laten voor apps. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees in onderstaande link eens wat je allemaal met de Camera Connection Kit, met de nadruk op "Camera", kan doen.
Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (Nederland) Ik vrees dat sommige dingen die jij met de CCK wil doen niet gaan werken. Succes verder |
|
|||
|
|||
Opgelost kan door bv te jailbreaken en dan ifile te gebruiken...films/mp3tjes overzetten geen probleem....hier kan een slotje op
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
foto's en connection kit
Ik heb gisteren een i Pad 2 en een connection kit gekocht. Foto's overzetten van een sd kaart naar de i Pad lukt. Mijn vraag is nu:hoe kan ik foto's van de pad terug op de sd kaart zetten? Of gaat dat sowieso niet ?
|
|
|||
|
|||
volgens mij kan dat niet, je kunt wel foto's importeren, maar exporteren lukt niet, helaas.
|
|
|||
|
|||
Kan je ook foto's eerst op sd kaart zetten vanaf laptop en zo op de ipad plaatsen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik dat probeer in te voeren dan zegt hij dat ik > dit teken niet in bestandsnaam mag voorkomen.
Doe ik wat fout ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan en nu ziet hij alleen maar foto's die ik met de fotocamera heb gemaakt en niet de foto's die er nog extra bij heb gezet via laptop.......
|
|
|||
|
|||
Geef om te testen een paar van die toegevoegde foto's eens dezelfde prefix als die van de camera.
Dus IMG_xxxxx.jpg, of DSC_xxxxxx.jpg, enz.... De foto's moeten wel in JPEG formaat zijn. |
|
||||
|
||||
Waarom zo moeilijk? Als de vraagsteller (henrie013) al een laptop heeft, met de mogelijkheid om SD te lezen, dan kan iTunes (via USB) toch gewoon zorgen voor de overzetting van de foto's? Overigens begrijp ik uit de vraag "Kan je ook foto's eerst op sd kaart zetten vanaf laptop en zo op de ipad plaatsen ?" dat de foto's sowieso al op de laptop staan, dus die tussenstap van SD is helemaal niet nodig in deze. iTunes is je vriend.
|
|||
|
|||
De vraag was:
Citaat:
Citaat:
Misschien wil de vraagsteller liever zijn foto's in originele resolutie op de iPad. Mag dat van jou? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De vraagsteller is niet duidelijk in de vraagstelling, daarom kies jij ook voor bovenstaande zin met "misschien" te beginnen. Ik persoonlijk begrijp je verhaal van kopieën e.d., maar daar gaat 't niet om. Een duidelijke vraag zorgt voor een duidelijk, zo mogelijk zelfs eenduidig, antwoord. En de vraag zelf moet eenduidig zijn en niet interpreteerbaar door een eventuele beantwoorder. Zoals de vraag nu is, geven wij namelijk beiden een prima antwoord, met ander resultaat. Laatst gewijzigd door Buur; 15-08-12 om 19:10. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niks semantisch aan. Ik geef alleen aan dat mijn antwoord net zo goed een goed antwoord was als jouw antwoord. En dan mag de originele vraagsteller bepalen wat de werkwijze (afhankelijk van het gewenste resultaat) gaat worden.
|
|
|||
|
|||
Oh jongens voor mij klinkt het allemaal een beetje chinees
k zal nog veel moeten proberen (als ik tijd en zin heb) alvast bedankt voor de info |
|
|||
|
|||
I-tunes en foto's
Hallo, hoe komt het dat ik in i-tunes alleen mijn muziek zie en niet mijn foto's kan vinden? Ik heb foto's gestuurd, maar kan ze niet terugvinden. Ik wil ze overzetten naar mijn I-pad, maar hoe kan ik dat doen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
|
|