Cheape Chinese iPad Air hoes discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een supergoedkope siliconen/plastic case voor mijn iPad Air, waarbij de achterkant en de hoeken beschermd zijn. Ik heb al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cheape Chinese iPad Air hoes
Ik ben op zoek naar een supergoedkope siliconen/plastic case voor mijn iPad Air, waarbij de achterkant en de hoeken beschermd zijn. Ik heb al een mooie case op het oog, maar deze is pas rond de Kerst leverbaar. In de tussentijd had ik graag zo'n cheape cover uit China willen gebruiken, maar deze kan ik niet vinden op Nederlandse websites. Wie kan mij vertellen waar ik voor <10 euro een cover kan kopen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk hoeft dat niet. Een hoes/case bepaal je zelf. Er zijn ook hoes/cases in de prijsklasse van 10 - 20 euro die uitstekend van kwaliteit zijn. Je hoeft er echt niet een van €50+ te kopen, is een beetje onzinnig juist omdat je al veel geld in het apparaat hebt gestopt.
Wat voor hoesje/case zoek je? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteindelijk ben ik van plan een Mummy hoesje te kopen (van Loop Attachment), maar die worden pas in december verwacht. Vandaar mijn tegenzin om 40 euro aan een hoesje uit te geven als hij maar 6 weken gebruikt gaat worden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Cheapest solution...
Wacht op de duurdere case...en leg ondertussen je Air onder de kerstboom... Zo vang je met Kerst 2 vliegen in één klap...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4/4S hoes gezocht die lijkt op iPad hoes | MvdM1812 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-09-13 11:00 |
hoes voor ipad 1 | doralien | iPad algemeen | 1 | 23-06-11 23:48 |
iPad Dock en silicone hoes | thomth | iPad algemeen | 1 | 01-12-10 14:33 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
|
|