ipad 2 video via camera connection kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik wil video (films) in mp4 formaat importeren in mijn ipad2. Nu probeer ik dit via een SD kaart van 4GB (FAT en FAT32 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2 video via camera connection kit
Hallo ik wil video (films) in mp4 formaat importeren in mijn ipad2. Nu probeer ik dit via een SD kaart van 4GB (FAT en FAT32 format al geprobeerd) en de video file in een folder DCIM. Helaas werkt dit niet. Iemand enig idee of apple dit voorkomen heeft middels een recente update of doe ik iets verkeerd?
Wat ik wil is meerdere films meenemen op vakantie en zo inladen in mijn ipad,na bekijken delete ik de film en laad de volgende in. alvast bedankt voor jullie hulp groeten Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via een jailbreak en ifile kan het wel. Over een paar weken komt een iPad 2 jailbreak uit
|
|
|||
|
|||
ik begreep dat het via itunes mogelijk was, ik heb daarentegen een programma gekocht genaamd "filebrowser" is niet gratis maar werkt als een trein als je een netwerk hebt.
|
|
|||
|
|||
Je moet de file ook echt een naam van een foto geven.
ik heb de volgende folder aangemaakt; DCIM/100DICAM En de videos hebben de naam; DSC_0001 en DSC_0002 |
|
|||
|
|||
Lijkt beter te gaan, bedankt Sjeltur !! Ik ga nu eens testen met een 16GB stick en kijken of ik zo een mooie collectie films mee kan nemen
nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
laat ff weten of het gelukt is ben zeer nieuwschierig.
thx |
|
|||
|
|||
ja het is gelukt dankzij de hulp en tip van Sjeltur. De video's komen goed binnen via de import pictures op de ipad. Echter maar dat is even uitzoeken, de namen van de bestanden zijn er niet, dus je ziet alleen een icoontje van een filmpje en de tijd, lastig als je meerdere delen van een serie hebt zoals ik nu, heb 6 dvd's omgezet naar m4v formaat voor ipad. En dan heb ik dus 19 bestanden, de ipad laat ze door elkaar heen zien...
iemand ervaring met een app die wel de bestandsnaam laat zien? mvg Peter |
|
|||
|
|||
Wat voor proggie gebruik je om de de boel om te zetten,gewoon een vraagje tussen door
|
|
|||
|
|||
clonedvd mobile gebruik ik. Gaat perfect, kost niet al te duur en formaat apple tv werkt uitstekend.
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je de USB stick geformatteerd?
|
|
|||
|
|||
gewoon als FAT32 onder windows. niets speciaals. Alles default instellingen dus.
|
|
|||
|
|||
Ik had deze met exfat geformateerd en dat werkte niet dus vandaar mijn vraag. Ik ga het gelijk uitproberen!
|
|
|||
|
|||
camera connection kit
Hallo Sjeltur,
Kun je mij precies uitleggen welke folder(s) ik moet aanmaken en waar ik dan de mp4 film in moet zetten. Ik krijg nu steeds de melding dat deze accesoire niet geschikt is voor de ipad. Hg René |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! | Graf Zum Kotzen | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 09-07-10 09:00 |
|
|