Externe batterij discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn iPhone heb ik een externe batterij. Die is heel erg handig omdat je een dubbel aan gebruiksduur hebt en je je batterij spaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Externe batterij
Voor mijn iPhone heb ik een externe batterij. Die is heel erg handig omdat je een dubbel aan gebruiksduur hebt en je je batterij spaart door hem te beginnen laden wanneer je iPhone maar enkele procentjes meer heeft.
Mijn broer heeft die batterij in Dubai gekocht. Bestaat zoiets ook voor een iPad ? Thans ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het zou best kunnen dat zoiets bestaat. Ik vrees echter dat een externe iPad 3 accu met > 10.600 mAh (of 10.6 Ah) en drie (3) cellen wel heel erg groot en zwaar gaat worden
De iPad 3 bestaat nu voornamelijk al uit de accu |
|
|||
|
|||
je hebt wel van die charging "dozen" van philips ofzo, waarmee je bedraad je devices kunt opladen... voor een ipad heb je trouwens dan wel een erg grote lader nodig, wil dit echt effect hebben.
je kunt iniedergeval geen extra batterij aan je ipad "vastklappen", maar dat moet je ook niet willen |
Labels |
batterij, external battery |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe batterij | apotheosis | iPhone accessoires en onderdelen | 30 | 21-12-11 15:44 |
Externe batterij | posttoast | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 15-12-10 12:34 |
Externe batterij | Makkoo | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 10-09-10 18:00 |
externe batterij | verhagen | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 03-10-09 15:47 |
Externe Batterij | Oggie | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 08-07-09 17:06 |
|
|