Welke stylus? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden een goedkope (4,-) stylus gekocht om te proberen. Die stylus is echt waardeloos, maar het tekenen met een stylus bevalt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke stylus?
Ik heb een tijdje geleden een goedkope (4,-) stylus gekocht om te proberen. Die stylus is echt waardeloos, maar het tekenen met een stylus bevalt me wel. Nu ben ik op zoek naar een degelijke stylus.
Ik heb er drie op het oog. Heeft iemand ervaring met een van deze (voor te tekenen)? Welke kun je mij aanraden? Als je een betere weet, dan hoor ik dat ook graag. Mijn opties tot nu: Griffin Pogo sketch Pro Alu Pen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien de Bamboo Stylus ?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de bamboo ,
daar kun je ook losse rubber puntjes bij kopen. |
|
|||
|
|||
Je stelt de bamboo voor maar ik ben benieuwd of iemand met name schrijfervaring heeft met deze stylus.
|
|
|||
|
|||
'k Vind de Bamboo Stylus vrij goed om mee te schrijven.
|
|
|||
|
|||
Ik ben beetje zoekende want de Kensington vond ik iets te zacht om duidelijke letters te schrijven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels de Kensington en de Bamboo. De eerste is te stroef om mee te schrijven en glijdt niet. De Bamboo, ondanks een min of meer gelijk uiterlijk en zachtheid leent zich prima om mee te schrijven. En de Bamboo was ook goedkoper.....
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met ozaki O!tool? O!tool-Stylus-R | OZAKI
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stylus | mariameerdijk | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-03-12 14:03 |
Goeie stylus, welke? | rico91 | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 13-06-11 21:16 |
stylus | scubaman | iPad algemeen | 2 | 21-12-10 16:48 |
|
|