URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aanstaande zondag ga ik op mijn vakantie. Ik neem mijn Nikon D40X en iPad mee. Helaas is mijn LCD scherm van Nikon kapot dus wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht!
Aanstaande zondag ga ik op mijn vakantie. Ik neem mijn Nikon D40X en iPad mee. Helaas is mijn LCD scherm van Nikon kapot dus wil ik mijn foto's op mijn iPad sorteren. Wie heeft er toevallig nog een iPad Camera Connection KIt te koop? Ik betaal een goede prijs!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mooi, slotje.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
|
|