//

Film van iphone naar pc overzetten lukt niet

Film van iphone naar pc overzetten lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Het lukt me niet om 1 specifiek filmpje van mijn iphone naar mijn pc te kopiëren. Geen idee waarom het misgaat, alle andere foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-12, 13:58
akkerstad akkerstad is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Exclamation Film van iphone naar pc overzetten lukt niet

Hoi,

Het lukt me niet om 1 specifiek filmpje van mijn iphone naar mijn pc te kopiëren. Geen idee waarom het misgaat, alle andere foto's en filmpjes heb ik zonder problemen op mijn pc gekregen. Ik krijg de volgende foutmelding:



Ik heb mijn iphone aan en uit gezet en heb het op 2 verschillende pc's geprobeerd, zonder succes. E-mailen luk ook niet, omdat het filmpje er te groot voor is (4 minuten lang).

Iemand tips/advies?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-12, 14:15
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Probeer het filmpje eens gewoon via de verkenner te kopiëren naar je PC.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 16-05-12, 14:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als dat Windows XP is gaat het niet lukken. Zoek eens op het forum daar was onlangs nog een topic over XP en flimpjes overzetten.

Succes gewenst
  #4  
Oud 16-05-12, 14:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Met de wizard (van XP) kan het inderdaad niet (helemaal).

Tekst van Apple Support:

Opmerking: Windows XP kan geen videobestanden importeren die groter zijn dan 500 MB met de wizard Camera en scanner. U kunt deze bestanden rechtstreeks van uw apparaat overzetten door deze te selecteren in Deze computer en de filmbestanden te slepen of te kopiëren naar de harde schijf van uw computer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Film overzetten van Itunes naar Iphone JensDM iTunes 6 25-03-12 18:10
pimp all screen overzetten van itunes pc naar iphone 3G/GS lukt niet?? Rosered iTunes 1 14-01-12 13:44
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet m@ndy iTunes 1 07-09-10 00:35
Video: Film naar iphone lukt niet friesbertie Muziek, foto & video 6 27-09-08 18:55
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo julio Archief 14 20-05-08 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.