Kan geen berichten typen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste collega's, Als ik nu een bericht wil verzenden, kan ik geen tekst intikken (het toetsenbord verschijnt wel maar ik kan op geen enkele letter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen berichten typen
Beste collega's,
Als ik nu een bericht wil verzenden, kan ik geen tekst intikken (het toetsenbord verschijnt wel maar ik kan op geen enkele letter tikken). Maar voor de rest werkt wel alles om iets in te tikken (ik denk maar aan Notities, Safari, Mails verzenden op iPhone). Kan er iemand mij helpen? Met vriendelijke groeten en bedankt alvast, Pieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een harde reset geprobeerd?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen SMS berichten versturen 3GS 5.0.1 | hvhoenselaar | iPad algemeen | 0 | 19-12-11 23:55 |
Iphone 4s kan na tijdje geen berichten meer versturen! | cokemane | iPhone algemeen | 2 | 16-11-11 12:45 |
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) | iphonedre | iPhone Apps | 6 | 07-01-11 22:48 |
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden | HyPnOTiZeR | iPhone algemeen | 0 | 13-12-10 20:49 |
|
|