thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo wie kan mij uitgebreid uitleggen hoe ik een thema in me iphone kan zetten met die programma winscp ofzow ik snap er echt niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo
hallo
wie kan mij uitgebreid uitleggen hoe ik een thema in me iphone kan zetten met die programma winscp ofzow ik snap er echt niks van groetjes julio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet je thema in /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes
|
||||
|
||||
ey imario heel erg bedankt echt super man het doet het nu wel
groetjes julio |
|
||||
|
||||
met de zoekfunctie had je t ook gevonden.
|
||||
|
||||
wat voor een zoekfunctie ??
|
|
||||
|
||||
hierboven staan twee bruine balken, de bovenste ervan staat "zoeken" als je erop komt krijg je een venster naar beneden, en daar typ je in wat je zoek, en je krijgt alles wat met jouw kernwoorden te maken heeft. (min 4letters of cijfers om te zoeken)
veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
ja maar ik doe het gewoon zo want nu is het gelukt
en in die andere topic's is me het niet gelukt met die uitleg van die anderen IMARIO's uitleg is wel gelukt hijs de bom haha |
|
||||
|
||||
haha lol
|
||||
|
||||
hahaha
ey imario echt bedankt man |
|
||||
|
||||
haha oke, iedereen wist dat, zelfs de zoekfunctie
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 18-05-08 om 00:15. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes die gemaakt zij met de iPhone naar de mac overzetten. | Sstokhof | iTunes | 2 | 11-04-11 00:00 |
Programma's synchroniseren naar iPhone lukt niet | Robine80 | iTunes | 1 | 15-09-10 12:28 |
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet | m@ndy | iTunes | 1 | 07-09-10 01:35 |
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? | Timbaland | Ringtones en Wallpapers | 9 | 26-09-09 11:29 |
folder permissies wijzigen lukt niet met Winscp | hybride | Archief | 19 | 31-07-08 00:26 |
|
|