Filmpjes die gemaakt zij met de iPhone naar de mac overzetten. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe kan ik filmpjes die gemaakt zij met de iPhone naar de mac overzetten. Ik lees overal foto, ben nu al een een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes die gemaakt zij met de iPhone naar de mac overzetten.
Hallo,
Hoe kan ik filmpjes die gemaakt zij met de iPhone naar de mac overzetten. Ik lees overal foto, ben nu al een een paar uur bezig maar denk dat iemand het hier zo weet, ik kan me niet voor stellen dat je er andere software voor moet installeren. ik wil ze namelijk met iMovie gaan bewerken maar zie ze nergens.. Please help!! Groeten Stephan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je iphoto hebt, dan kun je die gebruiken. Als je iphoto niet hebt, zou 'fotolader' van OSX zelf moeten opstarten (en de foto's en filmpjes in Voorvertoning en QuickTime bekijken)
Als je filmpjes in imovie wilt importeren, kun je gewoon geïmporteerde filmpjes in de iphoto bibliotheek selecteren in de bibliotheek (of open bestand) van imovie. Succes! Laatst gewijzigd door ballegooier; 11-04-11 om 00:04. |
Labels |
filmpjes, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grote videobestanden overzetten iPhone 4 naar Mac | maartenotto | iTunes | 3 | 06-03-12 18:12 |
Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon | Jacqie | iPad accessoires en onderdelen | 13 | 05-08-10 21:12 |
Bestanden overzetten van Mac naar iPhone | wjd | Desktop-applicaties | 1 | 26-08-08 13:28 |
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo | julio | Archief | 14 | 20-05-08 12:39 |
|
|