//

Bijlage of foto's die verdwijnen

Bijlage of foto's die verdwijnen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone werkt goed, maar ik heb het volgend probleem : Met mijn iPhone krijg ik mails binnen met bijvb foto's of bijvb nieuws ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-08, 18:49
Marc Winters Marc Winters is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 6
Standaard Bijlage of foto's die verdwijnen

Hallo,
Mijn iPhone werkt goed, maar ik heb het volgend probleem :
Met mijn iPhone krijg ik mails binnen met bijvb foto's of bijvb nieuws berichten van iTunes enz. Wanneer ik deze mails ook binnenkrijg via mijn laptop, en wanneer ik dan terug mijn mails via mijn iPhone wil bekijken, zijn mijn foto's of andere dingen weg en heb ik volgend bericht: " this message has not been downloaded from the server". Kan iemand mij helpen, zodat k mijn mails op mijn iPhone onveranderd blijven ook al zijn deze ook binnengekomen op mijn laptop.
grtjs
Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's die op de filmrol staan overzetten naar pc snoopy iTunes 5 29-06-10 23:12
foto's verdwijnen. noentje Muziek, foto & video 1 15-05-10 06:56
Kan foto's die met Iphone getrokken zijn niet vinden Snakefoodjah Archief 2 21-08-09 20:54
Doorsturen mail+bijlage maakt bijlage onleesbaar (exchange) Fastbits iPhone algemeen 0 01-04-09 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.