ervaring met iphonenova.com op unlocked iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand hier ervaring met het iphonenova.com programma op een unlocked us iphone. Ik lees her en der dat dit een zeer goed programma is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaring met iphonenova.com op unlocked iphone
heeft iemand hier ervaring met het iphonenova.com programma op een unlocked us iphone. Ik lees her en der dat dit een zeer goed programma is voor het downloaden van muziek en films maar alvorens ik inschrijf had ik toch graag eens jullie mening vernomen. thx
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zijn waarschuwingen dat deze site spyware verspreid.
iphonegebruikers lokken en dan spyware erop loslaten in ruil voor bestandjes... |
|
||||
|
||||
Hahaha en het kost je 49 euro Naaah ik denk dat dit nix is
+ Ze hebben een youtube acount waarop ze video's van iPhonenova neer zetten allen je ziet het hele programma nieteens... Zou best eens scam kunnen zijn xD Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Ervaring met iphone.startpage.it | Mic2000 | Archief | 211 | 25-08-08 16:14 |
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked | efefes | Unlock [archief] | 2 | 13-11-07 15:20 |
|
|