hoe muziek op iphone zetten? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone(1.1.2) en itunes geinstalleerd! wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik muziek(die reeds op mijn pc staat)op mijn iphone krijg! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe muziek op iphone zetten?
ik heb een iphone(1.1.2) en itunes geinstalleerd!
wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik muziek(die reeds op mijn pc staat)op mijn iphone krijg! moet die muziek in een speciale map staan? welk bestand moet die muziek hebben?als ik gewoon klik op muziek en dan synchroniseren dan zet hij alleen de foto's over,bij muziek zegt hij "sommige onderdelen in de itunes biblioteek zijn niet gevonden"!!! mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
itunes heeft een help file
|
|
||||
|
||||
Kijk ook eens hier, zelfde soort handelingen en geschreven door belgen.
Hoe plaats ik muziek, foto's en video's op mijn iPod • Artikels • Multidesk.be - Dé gratis pc- en multimedia helpdesk |
|
|||
|
|||
ok,het is gelukt,maar alleen de album art wil niet mee!!
de muziek staat er op maar zonder covers!!! alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek harder zetten op Iphone | Solid_Snake | Muziek, foto & video | 5 | 09-02-11 17:14 |
Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten | drumworkshop | iTunes | 23 | 04-07-09 16:36 |
Mac OS X: ipod muziek op iphone zetten?? | Shorty007 | iTunes | 2 | 26-12-08 00:07 |
muziek van iphone op pc zetten | mimarron | Archief | 1 | 07-10-08 02:00 |
Muziek: muziek op de iphone zetten | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 12 | 17-01-08 23:42 |
|
|