muziek van iphone op pc zetten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas is mn harde schijf gister dood gegaan hierop mn hele muziek verzameling ( 20 gigb) nu staat er nog iets op mn iphone de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Helaas is mn harde schijf gister dood gegaan
hierop mn hele muziek verzameling ( 20 gigb) nu staat er nog iets op mn iphone de vraag is hoe krijg ik dat zonder kwijt te geraken op mn pc ? heb echt hulp nodig ben al heel erg ongelukkig geworden van de crach |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste Mimarron, ondanks mijn begrip voor je zorgen moet ik je verwijzen naar de zoekfunctie. Er is genoeg over te vinden..
//Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek van lime wire naar bibliotheek zetten | sjanine | iTunes | 3 | 26-03-10 16:25 |
Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten | drumworkshop | iTunes | 23 | 04-07-09 16:36 |
muziek van iPhone in iTunes zetten | iRunner | Archief | 1 | 31-12-08 19:58 |
Altijd en overal, muziek VAN je iPhone Kopieren, en erop zetten. | Mikeeeay | Archief | 1 | 26-11-08 17:37 |
Muziek: muziek op de iphone zetten | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 12 | 17-01-08 23:42 |
|
|