//

HIDpoint Netflix region check

HIDpoint Netflix region check discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Via de HOLA chrome extension kan ik gemakkelijk Netflix USA op mijn desktop bekijken. (In Belgie komt deze ergens later het jaar uit) Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-14, 14:29
Ferket Ferket is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 1
Standaard HIDpoint Netflix region check

Hallo,

Via de HOLA chrome extension kan ik gemakkelijk Netflix USA op mijn desktop bekijken. (In Belgie komt deze ergens later het jaar uit)

Het zou natuurlijk wel leuk zijn moest ik deze ook kunnen bedienen vanop mijn Iphone en daarom heb ik de app 'Remote for Netflix' gedownload. Nu wanneer ik deze echter opstart dan wordt de server software software HIDpoint opgeroepen op mijn desktop om vervolgens Netflix te bedienen. Natuurlijk maakt deze geen gebruik van HOLA VPN proxy server en krijg ik daar de boodschap dat het nog niet beschikbaar is in België...

Iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen?

Alvast bedankt voor nuttige tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netflix kijken via HDMI Impact iPad accessoires en onderdelen 3 23-12-13 20:36
Netflix Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 11-09-13 15:50
Netflix & iPad ProMac iPad algemeen 9 05-01-11 15:44
Volledig werkende iPhone 16Gb. hoe installeer ik Nederlandse taal en region format ? nielsaleeuw Archief 1 05-03-08 13:04
[1.1.3] region format nederlands zonder taalpakket? rocksnor Archief 4 20-02-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.