Netflix kijken via HDMI discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist m'n HDMI kabel binnen gekregen een aangesloten op mijn televisie. Hij geeft alles gewoon weer maar zodra ik een programma via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netflix kijken via HDMI
Hallo,
Ik heb zojuist m'n HDMI kabel binnen gekregen een aangesloten op mijn televisie. Hij geeft alles gewoon weer maar zodra ik een programma via Netflix wil kijken krijg ik een melding. Hoe is dit op te lossen? http://imageshack.com/a/img40/3883/tldm.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kabeltje bij de action kopen, ben je voor minder dan 5 euro klaar.
|
|
|||
|
|||
Heb dus al een kabel en alles werkt behalve Netflix.
|
|
||||
|
||||
HDMI kabel is dus niet geschikt of defect, en ik bedoel dat dit simpel te testen is door een goedkoper kabel aan te schaffen bijvoorbeeld bij action.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netflix USA content op je Apple TV | flyingd | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 23 | 24-11-13 12:38 |
Oude versie Netflix iPhone. | bestbier | iPhone Apps | 0 | 27-10-13 14:53 |
Netflix | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 11-09-13 16:50 |
Apple TV & Netflix | martijnvw82 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 35 | 27-02-12 18:33 |
Netflix & iPad | ProMac | iPad algemeen | 9 | 05-01-11 16:44 |
|
|