Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lang2650
Tijdens het proberen updaten van de TomTom app krijg ik de melding dat ik niet voldoende geheugen heb op mijn iPhone. Ik heb het zojuist via de compueter geprobeerd, maar ik kan in itunes nergens meer iets vinden dat ik de nieuwste versie via itunes kan downloaden. Wat doe ik allemaal verkeerd, of is Itunes veranderd waardoor het tegenwoordig alleen nog maar via de iphone kan updaten. En wat kan ik op mn iphone doen zodat de update gewoon kan plaats vinden.
Bedankt
|
Antwoord:
Gewoon simpel op jou mobiel (dus niet aansluiten via jou pc ofzo);
> ga naar AppStore > ga naar Updates (rechtonder)> ga naar Aankopen en zoek Tom Tom. Deze verwijderen (je hebt hem gekocht, dus hij wordt niet echt verwijdert). Nu heb je meer geheugen vrij. Is er nog niet genoeg vrij, verwijder nog meer apps (deze kun je later in deze lijst zo weer installeren, ze worden immers niet echt verwijdert).
Ga nu naar de nieuwe update van de Tom Tom (klik op installeren/updaten) en zie hij wordt opnieuw geinstalleerd. Nu kun je ook weer de andere apps die je zgn. verwijdert hebt opnieuw installeren.
Succes ermee ! Groet Rob
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 augustus 2012 om 09:19 ----------
Antwoord:
Gewoon simpel op jou mobiel (dus niet aansluiten via jou pc ofzo);
> ga naar AppStore > ga naar Updates (rechtonder)> ga naar Aankopen en zoek Tom Tom. Deze verwijderen (je hebt hem gekocht, dus hij wordt niet echt verwijdert). Nu heb je meer geheugen vrij. Is er nog niet genoeg vrij, verwijder nog meer apps (deze kun je later in deze lijst zo weer installeren, ze worden immers niet echt verwijdert).
Ga nu naar de nieuwe update van de Tom Tom (klik op installeren/updaten) en zie hij wordt opnieuw geinstalleerd. Nu kun je ook weer de andere apps die je zgn. verwijdert hebt opnieuw installeren.
Succes ermee ! Groet Rob