iPhone 6 Screen protector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand enig idee hoe je straks een screen protector op je iphone 6 moet zetten aangezien het glas aan de zijkant rond afloopt? En welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 6 Screen protector
Iemand enig idee hoe je straks een screen protector op je iphone 6 moet zetten aangezien het glas aan de zijkant rond afloopt?
En welke zouden jullie kopen? Deze ziet er denk ik wel goed uit maar wat denken jullie? Apple iPhone 6 Premium HD Clear Ballistic Glass Screen Protector
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De screen protectors voor de iPhone 6 gaan niet over de zijkanten heen, dus daar hoef je geen zorgen te maken.
Ik zit zelf ook te twijfelen of ik voor een glazen zal gaan of niet ^__^;;... Die Tech Armor heeft wel een goede prijs vergeleken met die van Zagg die ook lifetime warranty heeft >__>;;. |
|
||||
|
||||
Zojuist op het apple forum een iphone 6 gezien met screen protector. Het is dus wel degelijk een probleem de aflopende randen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2014 om 21:03 ---------- En bij deze gast gaat het zo te zien wel goed: [How To] Apply ZAGG HDX Screen Protector on iPhone 6 / iPhone 6 Plus - YouTube Die hdx is trouwens wel redelijk duur: ZAGG IP6HXS-F00 InvisibleSHIELD HDX iPhone 6 Screen Protector - iPodhoes.nl |
|
|||
|
|||
Het ziet er niet echt uit idd... maar van welke merk was die screen protector uit die foto ? (edit: had die thread gevonden... dus dat was de Tech Armor Glass...)
Zagg was altijd duur geweest ^__^;;. Op hun eigen homepage zijn ze wel 1 euro goedkoper + gratis verzendkosten: Apple iPhone 6 Screen Protector | ZAGG Laatst gewijzigd door Pado; 22-09-14 om 00:22. |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een goede screenprotector voor mijn iPhone 6 kan iemand mij het verschil vertellen van de normale en die van glas? En zijn ze allemaal klein zoals op de foto?
|
|
||||
|
||||
Heb nu verschillende geprobeerd en gisteren bij bcc de nieuwe van MUVIT (MUSCP0643) gehaald:
http://www.bcc.nl/accessoires/access...scp0643(79912)) Ben hier zeer tevreden mee! Laatst gewijzigd door dtroxx; 02-10-14 om 10:34. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij deze de link aangepast en foto voor je gemaakt.
Je zie de screen protector nu best goed, maar in werkelijkheid zie je hem bijna niet zitten hoor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iphone 5] ervaring glass screen protector | heyHallo | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 01-12-14 12:13 |
1 x Screen protector iPhone (8022) = €11.95 | acbr | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-04-08 20:38 |
|
|