Wallet/hoesje voor de iPhone 6 Plus discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds gisterenmorgen de trotste bezitter van een iPhone 6 Plus Mooie (groot) apparaat! Nu ben ik op zoek naar een beschermhoes/wallet. Ik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallet/hoesje voor de iPhone 6 Plus
Hallo allemaal,
Sinds gisterenmorgen de trotste bezitter van een iPhone 6 Plus Mooie (groot) apparaat! Nu ben ik op zoek naar een beschermhoes/wallet. Ik zou het liefst een soort van (lederen) hoesje willen hebben waar je de voorkant openklapt naar links (net als bij een boek). En dan aan de binnenkant van die flap zou ik graag enkele pasjes willen doen. Hebben jullie al iets goeds/fatsoenlijks gezien? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
BookBook for iPhone 5 - Twelve South ...SUC6 |
|
|||
|
|||
Zo! Die zien er cool uit.. Ik zet me even op de Notify Me lijst zodat ik op de hoogte gebracht wordt als ze er zijn
Dank! |
|
|||
|
|||
Hoesje bookbook "breekt" na enkele maanden in de hoek waar de camera zit. Ik heb er twee versleten gedurende mijn iPhone 5 periode (2 jaar). En wees niet verbaasd als mensen denken dat je streng gelovig bent . Mooi hoesje!
|
|
||||
|
||||
Vond de bookbook zwaar overpriced. Klep blijft niet goed zitten,rand van de "kaft" na een maand al helemaal kaal. Nu moet het er gebruikt uit zien. Maar kaal is lelijk ook bij deze hoes. Bovendien icm een screenprotector bij gebruik een vervelende stempel op mijn scherm (van de houder van je pasjes.) Ook het plastic opberg vakje liet een afdruk achter op mijn scherm. Misschien omdat beide kanten toch door gebruik vies worden? Gesloten blijft de flap niet altijd netjes voor het scherm zitten, maar zakt scheef. Weinig stevig materiaal.
Nogmaals al deze min punten zorgen er voor mij voor dat ik hier ver vandaan blijf. |
|
||||
|
||||
..was ook maar een goed bedoelde suggestie. Ben zelf meer van de leather sleeve/pouch.
Optmale bescherming, easy to use , leer wordt alleen maar mooier bij gebuik en the most important thing, je doet géén afbreuk aan het uiterlijk van de foon.....dus |
|
||||
|
||||
Net deze gekocht:
Nodus | Nodus easy access phone case Zeer handig lijkt me en nu in pre-order een stuk goedkoper... Gebruik deze code bij de checkout voor nog eens 10% korting.. FBTEN Laatst gewijzigd door WhyNotCallMeRo; 29-09-14 om 18:46. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu de 4S met een hoesje dat openklapt als een boek, zoals ook hier eerder wordt beschreven. Probleem hierbij is dat ik de fotocamera niet kan gebruiken met flits, omdat dit een zweem over de foto aanbrengt. Dit komt door het hoesje, want zonder hoesje gaat alles prima.
Nu zoek ik voor de Iphone 6 een hoesje dat openklapt als een boek, maar geen invloed heeft op de flister. Iemand goed ideeën? What about this? http://www.vanoutlet.nl/apple-iphone...case-(4,7-inch) |
|
|||
|
|||
Spigen Case Wallet S Apple iPhone 6 Plus... Deze volstaat ook voorlopig
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is dus precies wat ik me altijd afvraag bij zulke wallets.. Pasjes e.d. zitten continue lekker tegen je scherm aan te schuren, ga je dat niet zien na verloop van tijd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat ga je dus na een paar weken al zien en is heel slecht weg te krijgen dus zulke cases wil ik dus niet meer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tips voor iPhone hoesje? | Pimh | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-07-14 10:33 |
Autohouder voor iPhone in case/hoesje | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 29-07-10 21:55 |
|
|