beste in-ear headphones ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn Apple in-ear headphone, de duurdere van +-€80 is helaas stuk, de rechterkant werkt niet meer. Ik was zeer tevreden over deze in-ear headphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beste in-ear headphones ?
Beste,
Mijn Apple in-ear headphone, de duurdere van +-€80 is helaas stuk, de rechterkant werkt niet meer. Ik was zeer tevreden over deze in-ear headphone qua comfort(door de vervangbare sponsjes) en het geluid. Het bass geluid was niet zo sterk, maar aangenaam Nu in plaats van dezelfde ben ik aan het overwegen om eens een ander merk, iets duurder te nemen. Heeft er iemand ervaring met de Apple in-ear headphones(niet de standaard meegeleverde Apple ear buds bij een iPhone/iPod) en deze vervangen door een ander merk dat beter klinkt? voorbeeld de Shure SE215 met vervangbaar kabel? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De Shure 215 is een prima set en een flinke stap omhoog vanuit de Apple in-ears. Als je de mogelijkheid hebt om nog een setje IE7 van Sennheiser op de kop te tikken: Doen! Als je je wat meer wil verdiepen hierin kan ik van harte het Head-fi forum aanbevelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphones, on ear, welke heeft goed geluid? | Krab54 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 25-05-11 04:52 |
In ear headphones met Mic | iDavid | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-12-10 00:14 |
On-Ear Headphones voor iPhone 4 | mapmap | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 11-09-10 23:33 |
In-Ear-Headphones | DEvoSIGN | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 08-02-09 19:02 |
Apple Premium In-Ear Headphones With Dual Drivers | knrd | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-09-08 02:13 |
|
|