Headphones, on ear, welke heeft goed geluid? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben opzoek naar ene goede on-ear headphone, met volledige iPhone functionaliteit wat bediening betreft. Ik ben een redelijke audiofiel en luister zowel jazz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Headphones, on ear, welke heeft goed geluid?
Hallo!
Ik ben opzoek naar ene goede on-ear headphone, met volledige iPhone functionaliteit wat bediening betreft. Ik ben een redelijke audiofiel en luister zowel jazz als electro, hiphop en eigenlijk gewoon: alles! Wie heeft een tip? Voorbeeldje: AERIAL7 | Headphones & Earbuds | iPod iPhone Android Blackberry Skype Mag wat subtieler, effen kleur is ook goed. Vereisten: -Geen te grote schelpen -Mic met iPhone bediening -Max €100 (weet een beetje weinig voor een echt goede, maar die komt later wel ;-) ) -beetje hip/ origineel of modieus -zowel goede hoge als lage tonen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bose heeft er uitstekende:
Bluetooth and Mobile Headsets - Bose Headsets and Headphones Heel duur, maar dat mag voor een audiofiel geen probleem zijn |
|
|||
|
|||
Ik persoonlijk gebruik een Sennheiser iPhone HD-218i. Niet goedkoop maar ook niet zo duur als Bose.
Die Sennheiser heeft wel bediening voor de iPhone. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-05-11 om 17:58. |
|
||||
|
||||
Voor de kwaliteit zou ik een Beats by Dre pakken!
|
|||
|
|||
die dr. dre beats zijn goed, ga ze niet op marktplaats of veilingsites kopen want die zijn 99% fake; voor de iphone moet je zoeken naar merk in-ears zoals sennheiser, sony, shure etc. Neem eentje die tussen de 60-120 euro kost en je zit dan wel goed. Duurder is heb j niks aan want de iphone kan dat kwalitatief toch niet weergeven
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
In ear headphones met Mic | iDavid | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-12-10 00:14 |
On-Ear Headphones voor iPhone 4 | mapmap | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 11-09-10 23:33 |
Bluetooth headphones - Welke is de beste koop? | Runaque | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 01-05-09 12:57 |
In-Ear-Headphones | DEvoSIGN | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 08-02-09 19:02 |
Apple Premium In-Ear Headphones With Dual Drivers | knrd | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-09-08 02:13 |
|
|