In ear headphones met Mic discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zou graag mijn standaard iPhone headphones willen vervangen voor goede in-ear mét alle mogelijkheden die ik nu ook heb. Dus Mic, opnemen, nummers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In ear headphones met Mic
Hoi,
Ik zou graag mijn standaard iPhone headphones willen vervangen voor goede in-ear mét alle mogelijkheden die ik nu ook heb. Dus Mic, opnemen, nummers overslaan en volume. Echter vind ik de geluidskwaliteit van de in-ear headphones van Apple beroerd dus die valt al af. Ik ben benieuwd welke jullie aanraadden! gr david |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Griffin heeft volgens mij een "losse" microfoon. daar kun je dan elke willkeurige koptelefoon op aansluiten..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties. Zo'n Griffin ding is een optie alleen vind ik het minder dat je dan meteen zo'n lengte aan kabels hebt omdat die Mic helemaal tot aan je keel moet komen en van daar dan nog eens je oordopjes...
En die B&W P5 is erg duur en ik heb liever in-ear headphones. Zijn er nog meer opties? |
|
|||
|
|||
Zelf net de v moda vibe duo bestelt.
V moda heeft meerdere in ears met mic+remote. Sosche ook. Zoek anders eens op Google naar iPhone earbuds with remote o.i.d. Dan vind je genoeg |
|
|||
|
|||
klipsch s4i google daar maar is op
|
|
||||
|
||||
Ik heb onlangs naar mijn mening de beste gekocht: Sony MDR-EX38iP.
Werelds geluid, alle bedien mogelijkheden, wit of zwart en ze kosten 40 euro bij Dixons.
|
|||
|
|||
Wat zijn alle bedienmogelijkheden? Ik zoek er een die behalve naar vorige/volgende nummer ook nog in een nummer (of audioboek) terug kan spoelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphones, on ear, welke heeft goed geluid? | Krab54 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 25-05-11 04:52 |
On-Ear Headphones voor iPhone 4 | mapmap | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 11-09-10 23:33 |
In-Ear-Headphones | DEvoSIGN | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 08-02-09 19:02 |
Apple Premium In-Ear Headphones With Dual Drivers | knrd | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-09-08 02:13 |
|
|