//

Bluetooth headphones - Welke is de beste koop?

Bluetooth headphones - Welke is de beste koop? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede bluetooth koptelefoon voor de iPhone omdat gisteren mijn Bluetrek ST1 gesneuveld is. Aangezien de Bluetrek ST1 nogal prijzig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-09, 18:38
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard Bluetooth headphones - Welke is de beste koop?

Ik ben op zoek naar een goede bluetooth koptelefoon voor de iPhone omdat gisteren mijn Bluetrek ST1 gesneuveld is. Aangezien de Bluetrek ST1 nogal prijzig is zoek ik iets dat een gelijkaardige geluidskwaliteit bied. Ik weet dat de ST1 in de winkel voor zo'n 100€ van eigenaar wisseld, op e-bay is dat +/- 30€ (zonder verzendkosten), dus graag had ik iets soortgelijks gehad, maar iets minder fragiel.

De vereiste is dat deze A2DP en AVRCP (afstandsbediening) heeft en alsook een lange levensduur van de batterij, graag zie ik ook dat de koptelefoon via USB opgeladen kan worden, dit is namelijk handig om de oplader van de iPhone te gebruiken met micro USB kabeltje. Minder belangrijk is de kleur, deze speelt geen rol, als het optisch al maar goed zit. De mogelijkheid om te bellen is een pluspunt, maar zeker geen vereiste.

Ik hoor graag jullie ervaringen met zulke koptelefoons en wat zoal de prijzen voor deze gadgets zijn, dit kan niet alleen handig zijn voor mijzelf, maar ook voor anderen naar de toekomst toe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-09, 20:41
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb alvast nog wat aan het rondkijken geweest en kwam op volgende koptelefoons uit, dit is zo ongeveer wat ik zoek, maar ik had graag nog enkele andere alternatieve koptelefoons gezien en met jullie ervaringen/meningen.

Motorola HT820



De CSR H250 (let vooral op de details, is gewoon hetzelfde toestel als de Motorola hierboven)



Sony's DR-BT21G



Bluetake BT420Rx


Allemaal zowat dezelfde prijsklasse, alleen kan ik van Bluetake niet direct verkopers vinden op ebay.
  #3  
Oud 29-04-09, 16:22
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ondertussen is mijn keuze op de Motorola Motorokr S9 (zie onderstaande foto) gevallen, alle specificaties voldoen aan mijn eisen en hij is de compactste van de eerder vernoemde modellen.



De prijs ligt ongeveer dezelfde als de voorgenoemde modellen op e-bay, 22,55€ inclusief verzendkosten vanuit Honkong.
De oplader zal allicht niet gebruikt kunnen worden, maar ik kan hem via USB opladen en dus ook met de iPhone oplader met een universeel USB kabeltje.

Beetje vreemd dat er hier niemand geen gebruik maakt van zulke koptelefoons met Bluetooth transmittor (BlueNEXT) en zeker nu Apple bij de volgende FW update A2DP en AVRCP gaat ondersteunen. Het is gemakkelijk en je iPhone kan veilig op zijn plaats blijven zitten als je een volgend nummer wil selecteren, dus kans op diefstal en laten vallen is dus zo goed als nihil. Een absolute aanrader naar mijn mening.

Laatst gewijzigd door Runaque; 29-04-09 om 16:25.
  #4  
Oud 30-04-09, 15:44
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ondertussen is mijn keuze op de Motorola Motorokr S9 (zie onderstaande foto) gevallen, alle specificaties voldoen aan mijn eisen en hij is de compactste van de eerder vernoemde modellen.



De prijs ligt ongeveer dezelfde als de voorgenoemde modellen op e-bay, 22,55€ inclusief verzendkosten vanuit Honkong.
De oplader zal allicht niet gebruikt kunnen worden, maar ik kan hem via USB opladen en dus ook met de iPhone oplader met een universeel USB kabeltje.

Beetje vreemd dat er hier niemand geen gebruik maakt van zulke koptelefoons met Bluetooth transmittor (BlueNEXT) en zeker nu Apple bij de volgende FW update A2DP en AVRCP gaat ondersteunen. Het is gemakkelijk en je iPhone kan veilig op zijn plaats blijven zitten als je een volgend nummer wil selecteren, dus kans op diefstal en laten vallen is dus zo goed als nihil. Een absolute aanrader naar mijn mening.
De 22 euro versie is een neppe versie, ik heb em gister binnengekregen en ik moet zeggen dat hij wel lekker zit. ben er tot nu toe tevreden mee.
  #5  
Oud 30-04-09, 16:19
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
De 22 euro versie is een neppe versie, ik heb em gister binnengekregen en ik moet zeggen dat hij wel lekker zit. ben er tot nu toe tevreden mee.
Hoezo namaak? Waarom kom je tot dit besluit? Door de prijs die je betaald hebt of zie je het aan gans het pakket?
  #6  
Oud 30-04-09, 17:46
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Hoezo namaak? Waarom kom je tot dit besluit? Door de prijs die je betaald hebt of zie je het aan gans het pakket?
ik heb veel gezocht en veel gelezen over motorola s9 die worden verkocht op ebay. Check dit filmpje maar, alles wat hierover word gezegd geldt voor bijna 99,9999% van alle 25 dollar headsets:
YouTube - Motorola S9 Bluetooth Headset knock off review
  #7  
Oud 30-04-09, 19:02
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
ik heb veel gezocht en veel gelezen over motorola s9 die worden verkocht op ebay. Check dit filmpje maar, alles wat hierover word gezegd geldt voor bijna 99,9999% van alle 25 dollar headsets:
YouTube - Motorola S9 Bluetooth Headset knock off review
Naja, we zullen wel zien als het hier aankomt, de verkoper heeft nochtans voor dit product heel goede feedback.
  #8  
Oud 01-05-09, 12:57
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Naja, we zullen wel zien als het hier aankomt, de verkoper heeft nochtans voor dit product heel goede feedback.
Met die motorola clones is niks mee hoor alleen 2 dingen die jammer zijn:
Op de originele S9 hebben alle knopjes een touch functie en op de clones zijn het echte knoppen die je moet indrukken. En bij de echte s9 krijg je 3 verschillende grootte oordopjes en hier hebje alleen 1 soort of 2 soorten grootte oordopjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Headphones, on ear, welke heeft goed geluid? Krab54 iPhone accessoires en onderdelen 6 25-05-11 04:52
Welke voetbal App is de beste? Ramniv iPhone Apps 59 24-04-11 23:46
JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphones & iPhone? eek-87 iPhone accessoires en onderdelen 0 02-12-09 10:15
iPhone 3G: Welke UNLOCK is het beste?? Brinkster Unlock 16 04-02-09 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.