JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphones & iPhone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Enige tijd ben ik op zoek naar een hoofdtelefoon voor mijn iPhone 3G. Ik ben zat van de oordopjes, helemaal nadat mijn v-moda-dopjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphones & iPhone?
Beste lezers,
Enige tijd ben ik op zoek naar een hoofdtelefoon voor mijn iPhone 3G. Ik ben zat van de oordopjes, helemaal nadat mijn v-moda-dopjes het begeven hebben(geen aanrader). Ik ben iets mooie tegengekomen, namelijk de JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphone. Deze koptelefoon kan dus draadloos gebruikt worden in combinatie met een dongle. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze koptelefoon in combinatie met een iPhone. Ik lees namelijk op sommige sites dat het prima werkt maar bij de meeste beschrijvingen op verkoopsites staat de iPhone niet in het rijtje... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Ipod / iphone beluisteren via Bluetooth & Stereo | bernard038 | Muziek, foto & video | 0 | 07-11-10 18:41 |
mr handsfree bluetooth & iphone ?? | jcpearl | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 28-12-09 10:44 |
Bluetooth headphones - Welke is de beste koop? | Runaque | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 01-05-09 12:57 |
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset | pontifex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 31-10-07 15:01 |
|
|