mijn hoesje gaat niet meer af. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) heey iedereen, Ik heb een hoesje gekocht voor mijn iPhone 5S, waar ik echt wel tevreden mee ben. Er is alleen 1 probleem: ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn hoesje gaat niet meer af.
heey iedereen,
Ik heb een hoesje gekocht voor mijn iPhone 5S, waar ik echt wel tevreden mee ben. Er is alleen 1 probleem: ik krijg het er niet meer af.. Is er iemand die hier ervaringen mee heeft/en of tips heeft? bedankt! (de link van het hoesje: EUR ? 6.71 - Vloeiende Zandloper Pattern Terug Case voor iPhone5/5S (assorti kleur) , Gratis Verzending voor alle Gadgets! ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
hoesje, vast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 waterschade opgelopen gaat niet meer aan!! Hoe krijg ik mijn fotos op de pc? | Sallyutrecht | iPhone algemeen | 1 | 10-04-14 10:39 |
Mijn iPhone 4 gaat helemaal niet meer aan, wat moet ik doen? | Gul25 | iPhone algemeen | 16 | 06-07-13 12:26 |
mijn Wi-Fi schuifje in instellingen gaat niet meer aan | jochem166 | iPhone algemeen | 8 | 28-11-12 09:37 |
Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by! | Mr.nightsea | iPhone algemeen | 0 | 24-01-11 19:44 |
mijn nieuwe Ipone gaat niet meer aan | sital | Archief | 4 | 19-02-08 23:42 |
|
|