mijn wifi schuifje in instellingen gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook mijn iphone wisselde erg vaak tussen 3g en wifi, om dit probleem op te lossen heb ik mijn wifi uit gezet en opnieuw opgestart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn Wi-Fi schuifje in instellingen gaat niet meer aan
Ook mijn iphone wisselde erg vaak tussen 3g en Wi-Fi, om dit probleem op te lossen heb ik mijn Wi-Fi uit gezet en opnieuw opgestart en mijn router uitgezet en opnieuw aangezet. ff alles lekker resetten dacht ik.. sinds dien werkt mijn Wi-Fi niet meer, dat wil zeggen het 0/1 schuifje in instelling/Wi-Fi.
best vervelend zonder Wi-Fi, wie kan mij helpen? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Reboot je toestel door de power knop en de home knop gelijktijdig ingedrukt te houden gedurende ongeveer 12 sec dan zie je het appeltje en start je toestel terug op verl succes
|
|
||||
|
||||
^ dat is een harde reset, technically speaking. Een reboot had TS al geprobeerd.
Is het Wi-Fi schuifje greyed-out, zoals ze dat op fora noemen? |
|
|||
|
|||
De optie van goed uitzetten had ik al geprobeerd! Tevens heb ik alle instellingen terug naar nieuwe telefoon gezet.. via itunes en via de telefoon zelf via menu instellingen etc
Ja het schuifje is 'greyed-out' |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bluetooth werkt inderdaad ook niet meer..
Toch gek dat alles werkte totdat ik mijn telefoon uit en aan gezet heb. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okay..
en nu? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 4 gaat helemaal niet meer aan, wat moet ik doen? | Gul25 | iPhone algemeen | 16 | 06-07-13 12:26 |
Wi-Fi gebruiken, gaat dan dus niet van mijn internet bundel af? | ilseroc | Wi-Fi | 4 | 23-01-11 21:29 |
Kan bij mijn instellingen niet op Wi-Fi | moimoimoi | Wi-Fi | 16 | 20-04-10 01:39 |
iPhone gaat niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 2 | 16-08-09 11:11 |
mijn nieuwe Ipone gaat niet meer aan | sital | Archief | 4 | 19-02-08 23:42 |
|
|