2dehands.nl Advertentie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag mede iphoners ik heb een vraag, ik heb vandaag deze advertentie zien staan op 2dehands .nl en ik vroeg mij of ooit al iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2dehands.nl Advertentie
dag mede iphoners ik heb een vraag,
ik heb vandaag deze advertentie zien staan op 2dehands .nl en ik vroeg mij of ooit al iemand hier een iphone heeft gekocht van deze adverteerder omdat hij super lage prijzen aanbied Apple iPhone 5 - 16 of 32GB (Niew) - Te koop | Tweedehands.nll |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zolang hij geen sinterklaas heet zou ik even geen geld opsturen. duidelijkere oplichting kan niet. Zo goedkoop kun je geen iphone 5 kopen..
Wat mooi is om waar te zijn , is het vaak ook zo.
|
||||
|
||||
Naam: Berend
Lid sinds: 24-11-2012 Telefoonnummer: Land: Nederland Provincie: Overijssel Advertenties: 4 Alle 4 advertenties zijn Apple producten tegen waanzinsprijzen. Als iets te mooi om waar te zijn lijkt......is het dat ook ! |
|
|||
|
|||
ja dat is de vraag,
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bestel maar lekker daar je hebt garantie........dat er niet geleverd wordt ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 2dehands kopen | 123wouter | Koopinformatie Nederland | 2 | 17-10-12 14:02 |
net 2dehands gekochte iphone | cyclingboy1 | Desktop-applicaties | 1 | 20-02-12 18:25 |
2dehands iphone kopen | kempocrosser | Koopinformatie Nederland | 7 | 16-11-11 00:17 |
iPhone: 2dehands iphone 4 4.3.4 | fiestaboyke | Jailbreak | 24 | 21-07-11 15:49 |
echt of niet? ipad 2 op 2dehands | pieterwillems | Koopinformatie Nederland | 3 | 06-05-11 10:10 |
|
|