Autohouder voor iPhone in case/hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, mijn iPhone heb ik in een hoesje/case zitten, de iSkin Revo ( iSkin revo - Overview ). Nu wil ik in de auto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autohouder voor iPhone in case/hoesje
Hallo allemaal,
mijn iPhone heb ik in een hoesje/case zitten, de iSkin Revo (iSkin revo - Overview). Nu wil ik in de auto een authouder/carholder hebben, maar dan eentje waar mijn iPhone met zijn hoesje in past. Ik heb geen zit om mijn iPhone iedere keer uit zijn strakke hoes te halen. Heeft iemand hier al ervaringen mee? Welke zou dan passen? Groet Liesbeth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wel ....ik heb een autohouder van bij Halfords ....zo een merkloze ....
Het is een model met soort zwanehals ( dus lekker verstelbaar ) en de iPhone past daar ruim in....de connector om op te laden is zelfs nog bereikbaar .... Die houder heeft me tijdje geleden iets van een € 20 gekost dacht ik ... Gouden tip : ga eens langs bij Halfords en kijk daar maar eens naar autohouder met zwanehals ( is zo maar 1 model daar ) |
|
|||
|
|||
Hoi Racekonijn,
dank voor je tip, ik ga naar Halfords |
|
|||
|
|||
Hallo, ik ben momenteel de trotse bezittern van de 3G versie. Nu ben ik op zoek naar een goed autohouder met laadfunctie, maar kan nog niks vinden.Weet iemand toevallig iets?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Omdat de Brodit houder voor de iPhone3G pas voor eind augustus gepland staat heb ik voorlopig deze even aangeschaft met een autolader gekocht bij T-Mobile. Werkt perfect en mijn iPhone gaat niet de hele auto door.
De 3G past alleen als je ook een case erom heb. Ik heb de doorzichtige van Stylz. |
|
|||
|
|||
Op de site van Brodit zijn inmiddels twee modellen toegevoegd voor de Iphone3G. Eentje voor Iphone3G met case, eentje voor Iphone3G zonder case: site Brodit
De Brodit houders zijn me altijd goed bevallen. |
|
|||
|
|||
Die houders van Brodit zien er inderdaad wel goed uit. Ik kan helaas geen houder vinden waarbij je de iPhone met case kunt gebruiken én 'm ook nog eens kan draaien naar landscape formaat.
Heeft iemand deze combinatie kunnen vinden? Bij Brodit of een ander merk? |
|
|||
|
|||
Ja ook bij Brodit is deze te verkrijgen. (met case en te draaien airtikelnr:516042)
|
|
|||
|
|||
Oh ja, natuurlijk, er is wel een active holder beschikbaar. Zocht eigenlijk naar een (goedkopere) passive holder, maar het lijkt er op dat ik weinig keus heb. Het is het overwegen waard. Thx!
|
|
|||
|
|||
Zoek eigenlijk een 'ouderwetse' houder met voeding via de auto, aangesloten op de audio, dus met auto-mute enz.
Blijkbaar bestaat zoiets niet voor de iPhone en moet ik èn een actieve houder kopen èn weer-een-kastje-erbij met bluetooth van Brodit... |
|
|||
|
|||
Ik gooi er nog even wat aandacht in....
OOk ik heb een 3Gs en ben ook op zoek naar een stevige houder waar mijn 3Gs in kan mét backcover. Ik heb een hoesje/cover over de achterzijde en ik heb idd ook geen zin deze steeds eraf te moeten halen.... Dus wie o wie... |
Labels |
autolader, carholder, case, hoes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? | alvani | iPad algemeen | 11 | 14-09-10 17:50 |
Gezocht: iPhone 2G 8GB hoesje/case | steffen123 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-08-10 11:59 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG | markii93 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-06-09 23:43 |
|
|