Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo gasten ik heb effe jullie hulp nodig, Ik wil namelijk een hoesje kopen voor me iphone maar er is zoveel keus en weet niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG
Hallo gasten ik heb effe jullie hulp nodig,
Ik wil namelijk een hoesje kopen voor me iphone maar er is zoveel keus en weet niet welke ik moet kiezen. Hij moet aan de volgende voorwaarden voldoen: -Ziet er mooi uit. -Goede bescherming(als die uit me broek valt dat het beeldscherm en de achterkant niet kapot gaan) -Prijs maximaal 30 euro - Waar kan ik het hoesje kopen? Alvast heel heel heel erg bedankt voor jullie hulp Peace Parabrother |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb de iSkin solo Black.
Hij ziet er erg goed uit en voelt lekker aan in de hand. Prijs: 20EUR Je kan hem in de apple store kopen,. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb gisteren toevallig zelf eentje besteld via andere site maar was niet op voorraad, zal dus even moeten wachten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: iPhone 2G 8GB hoesje/case | steffen123 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-08-10 11:59 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Autohouder voor iPhone in case/hoesje | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 29-07-10 21:55 |
|
|