//

iPhone 4 case/hoesje

iPhone 4 case/hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik zoek een mooi en stevig hoesje voor mijn nieuwe iPhone 4 (wil er wel wat bescherming op hebben). Het gaat voornamelijk om dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-10, 14:52
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard iPhone 4 case/hoesje

Hi,

Ik zoek een mooi en stevig hoesje voor mijn nieuwe iPhone 4 (wil er wel wat bescherming op hebben). Het gaat voornamelijk om dat de hoeken goed beschermd worden (mocht ie een keer vallen en op z'n zijkant landen dat er straks geen barst in het scherm zit).

Nu kwam ik de Switcheasy nude clear tegen (SwitchEasy Nude Clear voor iPhone 4 > iPhone Cases > iPhoneclub Shop). Iemand ervaringen met deze? Ziet er goed uit en je blijft gewoon het originele uiterlijk van je iphone behouden.

Iemand andere goede iPhone 4 aanbevelingen?


alvast bedankt!

groetjes,
Teun
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-10, 15:03
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Er staan hier tig topics over hoesjes cases. Misschien die topics eens bekijken en daar je vraag stellen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: iPhone 2G 8GB hoesje/case steffen123 iPhone accessoires en onderdelen 0 27-08-10 11:59
Autohouder voor iPhone in case/hoesje klarenbl iPhone accessoires en onderdelen 11 29-07-10 21:55
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG markii93 iPhone accessoires en onderdelen 4 27-06-09 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.