iPhone 4 case/hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik zoek een mooi en stevig hoesje voor mijn nieuwe iPhone 4 (wil er wel wat bescherming op hebben). Het gaat voornamelijk om dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 case/hoesje
Hi,
Ik zoek een mooi en stevig hoesje voor mijn nieuwe iPhone 4 (wil er wel wat bescherming op hebben). Het gaat voornamelijk om dat de hoeken goed beschermd worden (mocht ie een keer vallen en op z'n zijkant landen dat er straks geen barst in het scherm zit). Nu kwam ik de Switcheasy nude clear tegen (SwitchEasy Nude Clear voor iPhone 4 > iPhone Cases > iPhoneclub Shop). Iemand ervaringen met deze? Ziet er goed uit en je blijft gewoon het originele uiterlijk van je iphone behouden. Iemand andere goede iPhone 4 aanbevelingen? alvast bedankt! groetjes, Teun |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er staan hier tig topics over hoesjes cases. Misschien die topics eens bekijken en daar je vraag stellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: iPhone 2G 8GB hoesje/case | steffen123 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-08-10 11:59 |
Autohouder voor iPhone in case/hoesje | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 29-07-10 21:55 |
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG | markii93 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-06-09 23:43 |
|
|