iphone heet en batterij zeer snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds gisteren wordt mijn iphone zeer warm en batterij is in een mum van tijd leeg (3uur, bijna niet gebruikt) Heb al gecheckt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone heet en batterij zeer snel leeg
Hoi,
Sinds gisteren wordt mijn iphone zeer warm en batterij is in een mum van tijd leeg (3uur, bijna niet gebruikt) Heb al gecheckt en er zijn geen applicaties draaiende. Ik heb ergens gelezen dat gmail dit kan veroorzaken (maar push staat af), gmail staat er sinds gisteren op. Sinds 2 dagen heb ik een 2e datakabeltje voor op pc van het werk, denk ook dat dit de oorzaak niet kan zijn. help! bedankt, Davy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ALVAST EEN LINK OVER PS : ps - Linux Command - Unix Command |
|
|||
|
|||
Waar typ ik dat in, is dat bij terminal?
Werkt Hood 1.0 nu al degelijk of zijn daar nog altijd problemen mee (Cydia) Das een nice progje om lopende apps te bekijken heb ik gezien, maar ik durf het niet installen mvg, Davy Laatst gewijzigd door bunne; 25-11-08 om 19:17. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het een gevoelsmatige kwestie is, maar het lijkt erop dat de batterij sneller leeg gaat. Meer mensen deze ervaring?
Vorige firmware deed ik wel een dag. Nu is hij in de middag al leeg bij normaal gebruik. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Batterij snel leeg met firmware 2.2
Een paar dagen geleden heb ik 2.2 geinstalleerd en nu is m'n batterij zeer snel leeg.
Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen om het terug te draaien? Met vriendelijke groet, Cyril Swart |
|
|||
|
|||
Citaat:
download een 2.1 restore ga naar itunes klik op shift+herstel en dan je 2.1 restore aan klikken |
|
|||
|
|||
Beste Bako,
Helaas werkt het niet. Als ik de Restore file gebruik krijg ik aan het eind van de restore een foutmelding Fout 1013 ??? en kan ik alleen nog 2.2 weer installeren. Heb je nog een suggestie? |
|
|||
|
|||
Een overhitte iPhone, een batterij die snel leeg is en fout 1013 bij het herstellen wijzen vaak op een kapot commboard. Ik vrees dat je je iPhone zult moeten laten repareren...
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik wil graag mijn batterij van mijn iphone 3g laten vervangen. Weet iemand een adres in Haarlem ?? Groeten Patrick. |
|
|||
|
|||
3Gs flut dingen battery van niks nog niet 1 dag levensduur
Citaat:
Niks mee te beginnen en ik kan niet jailbreaken of downgraden. Nieuw toestel mc model K*T 3Gs. Ik gebruik mijn 3G mooi, altijd goed. 3Gs is een flop geen battery duur echt helemaal niet !!! ff spelen binnen 4 uur leeg en alles verder uitstaan Wi-Fi en3g enz,, Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-03-10 om 13:59. Reden: Leestekens toegevoegd. Tekst was onleesbaar. |
|
|||
|
|||
Dit heb ik meegemaakt: Na volledig opgeladen te zijn was mijn iphone leeg na enkele uren, zonder (!) deze te gebruiken. Heb hem toen binnengedaan in de winkel, heb een nieuwe iphone gekregen die na 2 dagen opnieuw kapot was. Bleek hetzelfde probleem te zijn, opnieuw binnengedaan. Deze was na 2 weken weer kapot met weer hetzelfde probleem. Heb toen voor de 3de keer een nieuwe iphone gekregen. In de winkel dachten ze dat het aan mijn computer zou kunnen liggen (heb een macbook pro). Heb deze volledig laten testen in de winkel waar ik hem heb aangekocht en alles bleek perfect in orde te zijn. Ondertussen werkt mijn derde iphone nog steeds, alleen durf ik hem niet op mijn mac aan te sluiten. Doordat ik hem niet durf aan te sluiten is ie totaal niet gesynchroniseerd met de gegevens op mijn mac en dergelijke..
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, of dit effectief aan mijn mac kan liggen en of ik het zou riskeren om mijn iphone toch aan te sluiten op de mac? Ik weet dat het veel gevraagd is maar ben ondertussen bijna het einde nabij. Heb mijn iphone een half jaar geleden gekocht en ben hem ondertussen al maar dan 2 maanden daarvan kwijt geweest aan reparaties (voor steeds hetzelfde terugkomend probleem nota bene). Ik hoop dat er iemand een antwoord kan geven Greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij zeer snel leeg - virus? | auketenbrink | iPhone algemeen | 2 | 26-05-11 23:36 |
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) | kilzone | Archief | 3 | 02-12-10 22:53 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
iPhone batterij snel leeg | jketting1 | iPhone algemeen | 27 | 15-01-10 15:09 |
iPhone 2g batterij snel leeg | Jeffmeister | iPhone algemeen | 5 | 23-08-09 18:11 |
|
|