Batterij zeer snel leeg - virus? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De afgelopen week is er vanuit mijn gmail account diverse mailtjes met een virus gestuurd. Mijn PC (Win) is echter vrij van virussen, echter sindsdien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij zeer snel leeg - virus?
De afgelopen week is er vanuit mijn gmail account diverse mailtjes met een virus gestuurd. Mijn PC (Win) is echter vrij van virussen, echter sindsdien loopt de accu van mijn iphone 4 belachelijk snel leeg. (geen apps open, alleen standby, van 100% naar 0 in nog geen 7 uur)
Nou kwam ik op het web wel berichten tegen mbt een virus en batterij problemen (ikee virus) Maar volgens dat artikel kan dat alleen bij ge-jailbreakte iphones. artikel: Battery drain? You might have a virus Heeft hier iemand ervaringen mee? Weet iemand hoe ik kan zien welke processen er draaien die mogelijk battery life slurpen? Alvast bedankt, Auke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zo te zien heb je geen jailbreak uitgevoerd en is het dus ook niet mogelijk dat je dit virus zou hebben opgelopen.
|
||||
|
||||
Herstel je toestel en update naar de laatste firmware.
Test daarna nog eens. Misschien gewoon een foutje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij ontlaadt (zeer) snel in volledige ruststand..... | Dusty9 | iPad algemeen | 10 | 24-06-11 11:59 |
iphone heet en batterij zeer snel leeg | bunne | iPhone algemeen | 11 | 06-06-11 19:34 |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) | kilzone | Archief | 3 | 02-12-10 22:53 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
|
|