microfoon kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn iphone 4. Als ik zeg maar bel dan kunnen mensen mij niet horen. Ik weet niet waar het aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
microfoon kapot?
Ik heb een probleem met mijn iphone 4.
Als ik zeg maar bel dan kunnen mensen mij niet horen. Ik weet niet waar het aan ligt hij is wel een keer gevallen maar hij deed het daarna gewoon. Hij was ongeveer 2 weken geleden gevallen, hij deed het daarna. Maar laatste week kunnen mensen mij niet horen als ik bel of zij mij bellen. Wie weet het probleem, alvast bedankt EDIT: Heb trouwens de Iphone 4 simlock vrij in Belgie gehaald (mediamarkt). Kan ik dan ook gewoon naar Mediamarkt in Nederland gaan of niet. Laatst gewijzigd door Hermadrid; 21-05-11 om 23:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de app Dictafoon gebruikt (standaard app aanwezig op je iPhone), neemt hij je dan wel op? Als hij dit ook niet doet, is hij gewoon kapot en zul je hem moeten terugbrengen... En op de Mediamarkt site zag ik dit bij retourneren:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je aan het bellen bent en hij valt weg, doet hij het dan wel als je op de telefoon tikt? Heb zelf namelijk dat probleem gehad, heel irritant. Uiteindelijk een ander toestel gekregen vanwege hardwarefout.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet, niet geprobeerd maar krijg ik gewoon een nieuwe telefoon als ik dit meld? Zullen ze niet zeggen dat het mijn eigen schuld is want er zit schade aan onderkant van me telefoon.
|
|
|||
|
|||
Iemand???
Helpt het misschien als ik herstel en alles? |
|
|||
|
|||
heeft niemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ik kan gek genoeg wel met andere personen bellen maar sommige personen kunnen mij niet horen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Grote kans dat je dus een prijsopgave krijgt waar je niet blij van wordt. Heb je hem al eens hersteld via iTunes?
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoeveel moet het kosten, ik heb wel garantie en ik denk dat het eerder software fout is. Het is niet te herstellen want heb alles al gedaan. Hoeveel zou het moeten kosten, ik betaal toch niet zelf. Iemand anders heeft hem laten vallen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon iphone? | Buuje | iPhone algemeen | 6 | 09-10-11 22:18 |
microfoon werkt niet | lennardude | iPhone algemeen | 1 | 15-01-11 19:27 |
microfoon ipod | lennardude | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-09-10 23:16 |
Microfoon problemen na opladen | shustan | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 11:52 |
Microfoon defect? | maikbos | iPhone algemeen | 42 | 26-10-09 23:11 |
|
|