microfoon ipod discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb een vraag: Ik wil graag een microfoon voor mn ipod zodat ik met skype kan bellen alleen die heb ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
microfoon ipod
hallo allemaal
ik heb een vraag: Ik wil graag een microfoon voor mn ipod zodat ik met skype kan bellen alleen die heb ik niet want dan moet je zo'n speciale kopen maar kan je niet gewoon een headset ofzo erin doen want als ik dat doe dan ziet hij hem niet. is er dus een manier dat hij hem wel ziet een tweak via cydia ofzo? mvg Lennard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft dit niets met software, maar wel met hardware te maken. De oortjes van Apple met microfoon hebben 4 contactpunten, die zonder microfoon hebben slechts 3 contactpunten.
Jouw headset moet dus dezelfde aansluiting dan de oortjes van Apple hebben voor het gaat werken. Oortjes die dat kunnen kan je trouwens al vanaf $1 kopen op DealExtreme. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon iphone? | Buuje | iPhone algemeen | 6 | 09-10-11 22:18 |
microfoon kapot? | Hermadrid | iPhone algemeen | 9 | 26-05-11 23:44 |
Hardware: Externe microfoon TT carkit | Mac-iRon | iPhone Navigatie | 0 | 04-09-10 13:08 |
Microfoon defect? | maikbos | iPhone algemeen | 42 | 26-10-09 23:11 |
wanneer komt de ipod touch microfoon uit | lennart91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-01-08 21:30 |
|
|