Kan niet hersteld worden (zie plaatje) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou mijn iphone upgraden naar 4.3.3 maar toen viel het uit tijdens het instaleren vanhet nieuwe update. Toen gaf het aan dat ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone3G Het kan niet worden herteld!
Ik wou mijn iphone upgraden naar 4.3.3 maar toen viel het uit tijdens het instaleren vanhet nieuwe update.
Toen gaf het aan dat ik een herstelproces moet maken. Maar als ik het hersteld, net bij de 70% van de balk valt me iphone weer uit (GVD) En geeft een foutmelding. "De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(29)" Weet iemand hier raad mee? Taufieq Laatst gewijzigd door Taufieq; 26-05-11 om 12:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dfu geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik probeer die dfu maar ik kom er maar niet in.
daarin tegen kom ik steeds in een andere plek (zie plaatje) Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
Kan niet hersteld worden (zie plaatje)
Ik kan mijn iphone 3g niet herstellen.
Als ik het niet herstel kan ik nix anders doen. Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
Wat komt eruit als je deze fout op google gooit?
|
|||
|
|||
Nietss :S
|
|
||||
|
||||
Ik kan je er helaas ook niet mee helpen, staat er iets van deze code op de feedback van Apple zelf?
|
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd. Één topic over hetzelfde onderwerp is wel genoeg
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je je host files al eens bekeken?
|
||||
|
||||
Ja, als mensen niet eens de moeite nemen om even dfu te proberen.... omdat het niet lukt.... Maargoed, kan idd ook aan de hostfiles liggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan niet worden hersteld ? | RestlessIP | iPhone algemeen | 3 | 17-01-11 17:25 |
kan niet hersteld worden | hean | iPhone algemeen | 10 | 02-08-10 03:50 |
HELP!! I-phone kan niet worden hersteld! | Mixfight | iPhone algemeen | 19 | 26-03-10 01:34 |
Iphone kan niet hersteld worden, onbekende | rschilders | Archief | 2 | 12-04-09 01:43 |
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) | i(Phone) | iPhone algemeen | 3 | 26-09-08 14:37 |
|
|