//

Aansluit problemen iphone 4 naar pc

Aansluit problemen iphone 4 naar pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag allen, Ik ben sinds gisteren in het trotse bezit van een iphone 4, alleen was de vreugde van zeer korte duur, toen ik alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-10, 17:55
gh13sts gh13sts is offline
• iOS 4.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard Aansluit problemen iphone 4 naar pc

Goedenmiddag allen,

Ik ben sinds gisteren in het trotse bezit van een iphone 4, alleen was de vreugde van zeer korte duur, toen ik alle progjes en verschillende aanmeldingen gedaan had en ik voor de eerste x mijn foontje aansloot was er nog geen vuiltje aan de lucht, tot ik s`avonds dacht van he laat ik eens wat uit de store halen. Ik sloot mijn iphone aan en daar begon het feest itunes erkende mijn iphone niet en zij dat ik hem naar fabrieksinstellingen terug moest zetten, dat duurde ongeveer een 15 min. toen moest ik itunes opnieuw instaleren voor een nieuwe versie en ja hoor na een half uur up en running. Nu ben ik nog geen 24 uur verder en besloot om hem weer aan te sluiten en wat denk je ja je raadt het al hetzelfde gezeur, weer heel het liedje van voren af aan, zijn er mensen die dit ook hebben en zo ja wat kan je er aan doen, ik weet het is een heel verhaal maar wist het niet kleiner neer te zetten.

Alvast bedankt,
gh13sts
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-10, 19:27
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Welke melding krijg je precies in iTunes?
  #3  
Oud 02-10-10, 20:37
gh13sts gh13sts is offline
• iOS 4.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Welke melding krijg je precies in iTunes?
Itunes kan de inhoud van de Iphone niet lezen. Ga naar tab overzicht in de Iphone instellingen en kies herstellen om de fabrieksinstellingen van de Iphone te herstellen.

Dit krijg ik elke x als ik hem aansluit....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit baharco iTunes 21 10-09-11 11:34
Computer valt uit waneer ik iphone aansluit Jaapgm iPhone algemeen 25 14-09-10 14:59
Windows: I Tunes vast als ik mijn iPhone aansluit Bert34 iTunes 8 10-09-10 18:21
PC klapt eruit zodra ik iPhone 3G/16 GB aansluit icm met IT8 aniger Archief 7 26-01-09 00:04
Als ik iPhone aansluit op PC, crasht die PC! wa moet ik doen??? alec m iPhone algemeen 5 16-04-08 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.