Als ik iPhone aansluit op PC, crasht die PC! wa moet ik doen??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mij iPhone aansluit via USB op computer komt er een volledig blauw scherm op met allemaal letters en cijfers en dan start hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik iPhone aansluit op PC, crasht die PC! wa moet ik doen???
als ik mij iPhone aansluit via USB op computer komt er
een volledig blauw scherm op met allemaal letters en cijfers en dan start hij opnieuw op, elke keer opnieuw. wa moet ik doen? plz help grts ~Alec |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
andere usb poort kiezen
itunes opnieuw instaleren kabel is toch niet beschadigt
|
|||
|
|||
Wat soms ook een probleem opleverd is webcam software. Soms helpt het als die gedeinstalleerd wordt.
|
|
|||
|
|||
hoi
er is reeds melding gemaakt v dit probleem op dit forum !!! ga even na of je al fotos gemaakt hebt met je iphone... als dit het geval is dan moet je deze verwijderen, omdat het een conflic geeft met windows eens je je iphone aansluit word er gesynchroniseerd... en dat geeft een conflict! dus wis je fotos en dat zou het moeten oplossen.... heb hetzelfde gehad en geen problemen meer ;-) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Door het aanschaffen van een iPhone heb je al aan stap in de juiste richting gezet, nu even doorzetten.... |
|
|||
|
|||
ik weet het windows stinkt en apple is ftw eerst nog vakantie job zeker?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit | baharco | iTunes | 21 | 10-09-11 11:34 |
Windows: I Tunes vast als ik mijn iPhone aansluit | Bert34 | iTunes | 8 | 10-09-10 18:21 |
iPhone: Wat te doen als redsn0w crasht | Eric Cartman | Jailbreak | 13 | 07-08-09 23:32 |
Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit | jamy015 | iTunes | 4 | 09-03-09 18:19 |
Iphone crasht door teveel dingen tegelijk doen? | dorus | iPhone algemeen | 1 | 25-08-08 13:50 |
|
|